استاندار تهران در جمع خبرنگاران:

بیش از 17 هزار عوامل اجرایی در سه حوزه انتخابیه تهران‌/ خرید و فروش آرا در رباط‌کریم صحت ندارد

استاندار تهران گفت: خرید و فروش آرا در شهرستان رباط‌کریم شایعه‌ای بیش نیست.

بیش از 17 هزار عوامل اجرایی مسئول برگزاری رأی‌گیری در سه حوزه انتخابیه تهران‌/ خرید و فروش آرا در رباط‌کریم صحت نداردبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تکشل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین هاشمی استاندار تهران ضمن بازدید از ستاد انتخابات کشور با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری انتخابات مرحله دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان تهران اظهار داشت: در این استان سه حوزه انتخابیه برای سه نماینده رأی‌گیری می‌شود و این حوزه‌ها شامل دماوند، فیروزکوه، رباط کریم، بهارستان، شهریار، قدس و ملارد می‌شود.

وی افزود: در 976 صندوق اخذ رأی بیش از 17 هزار عوامل اجرایی مسئول برگزاری رأی‌گیری هستند.

استاندار تهران با بیان اینکه مرحله اول انتخابات مجلس دهم در استان تهران با حضور باشکوه مردم رقم خورد، اظهار داشت: انتخابات در مرحله اول در امنیت کامل برگزار شد که به دنبالش مقام معظم رهبری و دیگر مسئولان کشور نسبت به برگزاری انتخابات دور اول ابراز رضایت کردند.

هاشمی اضافه کرد: بر این اساس بر خود لازم می دانم از هیأت‌های اجرایی، نظارت، نیروی انتظامی و وزارتخانه اطلاعات و رسانه‌ها برای پوشش این دوره از انتخابات قدردانی کنم.

استاندار تهران ضمن ابراز امیدواری از حضور دوباره مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی اظهار داشت: امیدوارم مردم نسبت به دور قبل انتخابات سه منتخب دیگر تهران را انتخاب کرده تا 30 نفر تهران تکمیل شود.

وی با بیان اینکه انتخابات در سه حوزه انتخابیه با آرامش کامل در حال برگزاری است تصریح کرد: به مردم توصیه می‌کنم که زمان اخذ رأی را به ساعات بعد از ظهر موکول نکنند. زمان قانونی انتخابات تا ساعت 6 بعد از ظهر است که اگر نیاز به تمدید بود حتما به وزارت کشور منعکس خواهد شد.

هاشمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود در شهرستان رباط‌کریم خرید و فروش آرا صورت گرفته است، اظهار داشت: این موضوع صحت ندارد و شایعه است.

وی با بیان اینکه نمی‌شود  با شایعه زندگی کرد، افزود: من از دیشب پیگیر این خبر هستم، در انتخابات رقبا این حرف‌‌ها را می‌زنند اما آنچه که مهم است این است که تمامی گفته ها باید مستند باشند.

استاندار تهران با اشاره به اینکه ما اجازه نخواهیم داد در حوزه‌های انتخابیه چنین اتفاقی روی دهد، خاطر نشان کرد: در این  مرحله از انتخابات یک میلیون و 500 هزار نفر واجد شرایط رأی‌گیری در استان تهران هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار