شیراز؛

بیانیه همدلی و وحدت دو نامزد انتخابات

دو کاندیدای مرحله دوم انتخابات مجلس از ممسنی و رستم در بیانیه مشترکی بر تلاش مردم این حوزه انتخابیه برای حفظ وحدت و یکپارچگی تاکید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در این بیانیه خطاب به مردم شهرستان های ممسنی و رستم آمده است اینجانبان نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه با قدردانی از زحمات و تلاش های بی شائبه مردم بر خود لازم می دانیم ضمن دعوت به حضور پرشور در انتخابات برای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، اعلام می کنیم تمکین به قانون و احترام به انتخاب شما بزرگواران را بر خود لازم می دانیم و همگان را نیز به پایبندی به قانون دعوت می کنیم.
در بیانیه مشترک این دو نامزد انتخابات همچنین آمده است: از همگان می خواهیم با شعار وحدت مودت و برادری، رقابت زمان انتخابات را به رفاقت بعد از انتخابات تبدیل و مواظب تحرکات افراد فرصت طلب و بدخواه باشند.
در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم در دور اول انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که هفتم اسفندماه برگزار شد؛ از تعداد 115 هزار و 873 رأی مأخوذه، مسعود گودرزی با 26 هزار و 346 رای و عبدالرضا مرادی 22 هزار و 683 رای کسب کردند .
در این حوزه انتخابیه با توجه به این که این دو نفر نتوانستند حائز اکثریت آرا باشند انتخابات در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم به دور دوم کشیده شد.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: بیانیه ، همدلی ، وحدت ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار