آبادان؛

جذب قرآن‌آموزان در موسسه قرآنی نورالثقلین شهرستان ماهشهر

موسسه قرآنی نورالثقلین شهرستان ماهشهر با تربیت قرآن‌آموزان دختر و پسر، اقدام به جذب و همکاری آنان در دوره‌های آموزشی می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیر مؤسسه قرآنی نورالثقلین شهرستان گفت: دوره‌های آموزشی قرآن کریم ویژه بزرگسالان و کودکان در این مؤسسه در حال برگزاری است.

علی‌ کوثری‌زاده افزود: در ترم اول و دوم این دوره‌های آموزشی، رشته‌های روخوانی، قرائت و روانخوانی و در ترم سوم و چهارم این مؤسسه رشته‌های تجوید مقدماتی و تجوید پیشرفته و صوت و لحن و در آخر هم به صورت تخصصی رشته قرائت ویژه بزرگسالان آموزش داده می‌شود.

وی  با بیان اینکه تعداد قرآن‌آموزان در کلاس‌های آقایان ۱۵ نفر و بانوان ۲۵ نفر هستند، گفت: با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان این کلاس‌ها به صورت فشرده برگزار می‌شوند.

مدیر مؤسسه قرآنی نورالثقلین شهرستان ماهشهر افزود: در این مؤسسه مربیان دوره‌های قرآنی اکثراً از میان قرآن‌آموزان برتر این مؤسسه انتخاب می‌شوند .

کوثری زاده گفت: در این مؤسسه کلاس‌های حفظ و روانخوانی برای کودکان پسر مقاطع سوم تا ششم ابتدایی و برای دختران مقاطع سنی ۶ تا ۸ سال در حال برگزاری است که جزء ۳۰ به پایان رسیده است و در حال حاضر جزء ۲۹ آموزش داده می‌شود.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.