شگفتانه بزرگ خوانندگان ایرانی/ اجرای قطعه «ای ایران» در آن سوی مرزها

تور کنسرت خوانندگان ایرانی در آلمان و سوئد به زودی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست خبری  تور کنسرت خوانندگان ایرانی در آلمان و سوئد، عصر امروز در حالی برگزار شد که رضا نوری به عنوان برنامه‌گذار گروه کنسرت و مهران غفوریان به عنوان مجری با صحبت‌های خود این نشست خبری را آغاز کردند.
 
در ابتدا رضا نوری در خصوص این کنسرت توضیح داد: ایده این طرح از چهار سال پیش در ذهن من شکل گرفته و تا به امروز به آن فکر می‌کردم. این برنامه قرار است با حضور بنیامین بهادری، محمد اصفهانی، شهرام شکوهی و محمدعلیزاده، 22 اردیبهشت روز چهارشنبه شروع به کار کند. ما در 24 اردیبهشت قرار است که در یک سالن سه هزار و 200 نفری این برنامه را اجرا کنیم و برای حضار شب استثنایی و خاصی را بسازیم.
 
رضا نوری در ادامه در خصوص انتخاب خوانندگان عنوان کرد: ما سعی کرده‌ایم که فقط از گروه‌های پاپ استفاده نکنیم و از قشرهای مختلف جامعه، مخاطب داشته باشیم و خانواده‌ها بتوانند با هم به تماشای این کنسرت بیایند.
 
در ادامه این نشست مهران غفوریان در خصوص اجرای خود گفت: من برای این اجرا برنامه ریزی‌هایی کرده‌ام  که ترجیح می‌دهم حضار را در همان لحظه غافلگیر کنم و قرار است که فقط در اصل، اعلام برنامه و اجرا بر عهده من باشد و خوشحالم که با یک گروه خیلی حرفه‌ای می‌توانم  در خدمت ایرانی‌های خارج از کشور باشم.
 
در ادامه این برنامه بنیامین بهادری، شهرام شکوهی و محمد علیزاده به این نشست خبری اضافه شدند که ابتدا بنیامین بهادری در خصوص این برنامه گفت: ما تا به حال در زمینه موسیقی پاپ برنامه‌ای شبیه به این برنامه (تور کنسرت) نداشتیم که چند گروه پاپ با هم به اجرا بپردازند. این اولین اتفاق در این زمینه است که امیدواریم به نحو احسن به پایان برسد و  این کنسرت غافلگیری خاص خودش را دارد که بهتر است دیده شود تا این که از آن صحبت کنیم.
 
شگفتانه بزرگ خوانندگان ایرانی/ اجرای قطعه «ای ایران» در آن سوی مرزها

وی در خصوص نوازنده‌ها اظهار داشت: 14 نوازنده این گروه را همراهی می‌کنند. البته این 14 نفر به طور مداوم بر روی صحنه می‌ایستند و از بین نوازنده‌های گروه‌های خودمان انتخاب شدند و در هر برنامه 9 الی 10 نوازنده به صحنه می روند.
 
شهرام شکوهی هم درباره این اجرا گفت: امیدوارم این برنامه، فتح بابی برای برنامه های آینده باشد که بتوانیم در این زمینه فعالیت خود را آغاز کنیم. البته من برای اولین بار است که برای اجرای موسیقی به اروپا سفر می‌کنم و به طور حتم قطعه‌هایی را که هموطنانمان با آنها خاطره‌ دارند، اجرا خواهم کرد.
 
محمد علیزاده نیز ادامه داد: امیدوارم که حال همگی ما در این کنسرت خوب باشد و شب خاطره‌انگیزی را برای هموطنان خارج از کشور رقم بزنیم. به دلیل این که چهار طیف از خوانندگان موسیقی که سبک خاص خودشان را دارند، در این کنسرت حضور دارند؛ پس به طور حتم کنسرت خوبی می‌شود و در اروپا سر و صدا خواهد کرد.
 
نوری در پایان این نشست خبری توضیح داد: این ایده، ایده جدیدی است. گروه خیلی خوبی هم تشکیل شده است که تجربه بسیار خوب و شیرینی خواهد بود. تمرین این چهار خواننده آغاز شده است و تا به حال دو سه جلسه تمرین داشته‌اند و شگفتانه‌های زیادی برای این برنامه تدارک دیده شده است که یکی از آن ها این است که قطعه خاطره انگیز «ای ایران» توسط  این چهار خواننده در سالن‌های سوئد و آلمان طنین‌انداز شود.

گفتنی است؛ این مراسم با یک تاخیر طولانی‌مدت و پس از قرار گرفتن بنیامین بهادری، شهرام شکوهی و رضا نوری در مقابل خبرنگاران و پاسخگویی به سوالات آنان آغاز شد. محمد علیزاده نیز در اواسط این نشست به جمع پیوست و محمد اصفهانی هم به دلیل حضور برای ضبط موسیقی در استودیو، در این نشست خبری حاضر نشد. با وجود اظهار امیدواری برای برقراری ارتباط تلفنی با این خواننده، اما این اتفاق محقق نشد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار