اینستاگردی(211)؛

هشدار ریما رامین فر به اینستاگرامی ها/ حکایت ضرغامی از تولید راکت مینی کاتیوشا/مردم آزاری هستی مهدوی فر

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.
رییس جمهور صبح دیروز در بازدید از نمایشگاه مپنا و شرکت در مراسم روز جهانی کارگر صحبت های مهمی داشت و در صفحه اینستاگرام خود نوشت: صبح امروز؛ بازدید از نمایشگاه نخبگان مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و دستاوردهای مپنا، و مراسم تقدیر از کارگران و واحدهای نمونه کارگری در روز جهانی کارگر.از دوران نوجوانی و در ماه‌های تعطیل دوران تحصیل، به کار مشغول بوده‌ام.
 
کار افتخار و دست کارگر محل بوسه پیامبر(ص) است.اقتصاد کشور درست نمی‌شود مگر اینکه از قدرت جذب سرمایه برخوردار باشیم. امروز این شرایط فراهم شده؛ رؤسای جمهوری که به ایران سفر می‌کنند به همراه خود هیئتی از نمایندگان ده‌ها شرکت مهم اقتصادی کشور خود را می‌آورند.

در جریان سفر رییس‌ جمهور قزاقستان، بیش از ۵۶ سند فقط توسط بخش خصوصی دو کشور به امضا رسید و رییس‌ جمهور کره جنوبی نیز با نمایندگان تعداد زیادی از شرکت‌های اقتصادی به ایران خواهد آمد.راهیابی ۱۸ زن به مجلس، یک رکورد است که امیدواریم نویدبخش فعالیت موثرتر زنان شایسته در همه عرصه‌ها؛ چه در مجلس و چه در قوای دیگر باشد.‌

اینستاگردی

 سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه، تصویر جالبی از تبریک روزمعلم دانشجویانش منتشر کرد. دانشجویان استاد عراقچی با تهیه کیکی که به شکل سند برجام نوشته شده بود این روز را به وی تبریک گفتند. عراقچی در این پست نوشت: امروز ١٢ ارديبهشت و روز معلم در كلاس دانشكده روابط بين الملل. قدرداني دانشجويان با كيك برجام!



اینستاگردی

پرویز پرستوی در آستانه آخرین مسابقات گزینشی المپیک با انتشار پستی اینستاگرامی که مضمون اصلی آن روحیه بخشیدن به حمید سوریان می باشد امید و انرژی را به قهرمان کشور منتقل کرده است.

وی نوشت: پهلوان حمید، حمید سوریان، مرد هفت مداله جهان و المپیک مجبوری گوش کنی، حتی اگر برای نشنیدن بی مهری ها، گوش هایت را موم اندود کرده باشی! پهلوان، تو نمی توانی ببازی! خواهی دید! استانبول زیر گام هایت خواهد لرزید. تشک کشتی، سجاده ات خواهد شد و خاک آن، سجده گاهت... دستت با افتخار بالا خواهد رفت و نگاه غیرتمندت با سپاس به آسمان خدای مان دوخته خواهد شد. وزن کم کرده ای پهلوان؟ رقیبت چنین است و چنان؟! می خواهی گول مان بزنی؟! که باور کنیم تو نمی توانی؟! خب، ما باور نمی کنیم ! مگر می شود؟ مگر می توانی بار دیگر مثل بارها بار قبل، ندرخشی؟ مگر دست توست؟! یک ایران چشم بر قامت در هم تنیده با غیرت و شهامتت دوخته اند... 

مگر می توانی چشم بر ما ببندی؟پهلوان حمید، حمید سوریان، مرد هفت مداله جهان والمپیک مجبوری ببینی! حتی اگر برای ندیدن بی مهری ها، چشمانت را نقره داغ کرده باشی!.... وضو بساز پهلوان.... من که باشم که غیرتت را به تو یادآور شوم؟!

یک ایران چشم بر تو دوخته اند و گوش به برخاستن سرود افتخار تو سپرده اند... من که باشم که از تو درخواست کنم دوباره خودت شوی؟! یک ایران پهلوان حمید را صدا می زنند....وضو بساز پهلوان، خاک استانبول را به لرزه در آور به زیر گام هایت، چشم مان را روشن کن به سجده شکر روی سجده گاه سجاده ات....

اینستاگردی

هستی مهدوی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: خونه ي دوست قديمي اذيت و آزار در ساعات پاياني شب من مردم آزارم


اینستاگردی

افسانه پاکرو هم در صفحه اینستاگرام خود نوشت: خیلی ممنونم از تبریکتون. بعد از مدتها مصاحبه ای داشتم که جواب بعضی از سوالات شما عزیزان در این مصاحبه داده شده.

اینستاگردی

محسن رضایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: آقای ملك سلمان،بنظر می‌رسد با قرآن بیگانه‌اید. خوب است به جای چاپ قرآن در تیراژ میلیونی، یکبار به خود زحمت بدهید و نسخه‌ای از آنها را بخوانید. اگر چنین کنید در می‌یابید که این سخن شما، مصداق «يُحَرِّفُونَ الْكَلِمَ عَنْ مَواضِعِهِ» است. يعني دفاع از مظلوم را «دخالت» مي‌پندارید و حمايت از ظالم و ستمگر را «حق قانوني خود» مي‌دانيد.

پيوند نامیمون شما با رژیم اشغالگر صهیونیستی، يك فاجعه ديني است که جا دارد در جهان اسلام براي آن عزای عمومی اعلام گردد. بدانید مادام که شما و رژیم اِشغالگر صهیونیستی، با پشتوانه آمریکا به کشورهای اسلامی حمله کنید ما به مظلومانی که مورد تجاوز شما قرار می‌گیرند کمک می‌کنیم.مطمئن باشید که «وَ سَیعلَموا الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ».

اینستاگردی

عزت الله ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: چقدر راحت بودیم! وقتی تولید راکت مینی کاتیوشا (فجر یک) ، از مرز روزانه هزار عدد گذشت ، مجبور شدیم بخش مونتاژ نهائی را به دلیل وجود مواد انفجاری و رعایت نکات ایمنی از نزدیکی تهران خارج کنیم .این محل را که می بینید در لا به لای تپه ها پیدا کردیم . مناسب بود .

خلبان هلی کوپتر شناسائی خیلی به ما کمک کرد . بعد ها در جبهه به شهادت رسید . ظرف دو هفته ، احداث سالن های صنعتی و نصب تجهیزات فنی به ویژه سیستم پنوماتیک انجام و کل بخش مونتاژ به این محل منتقل شد . و به سقف روزانه 5 هزار فروند رسید.در تصویر ، دکتر تبریزیان معاون وقت من ، در حال توجیه دیگران هستند . 

جهل اجمالی! ما به حساسیت های بعدی دستگاه های نظارتی باعث پیشرفت های فوق العاده و ماندگار در صنایع خودکفائی جنگ شد !خیلی راحت بودیم ! موافق نظارت های قانونی هستم ولی ،مراقب باشیم وسیله ها ، هدف نشود !

اینستاگردی

بهنوش بختیاری در صفحه اینستاگرامش نوشت: اینجا..جاییه که از بچه هایی که سرراه میذارن مراقبت میکنن..از بچه هایی که معلولیت ذهنی و جسمی دارن..دوقلو بودن و سرراهی....احتیاج به نیروهای زیادی هست برای کمک..برای سرزدن و حمایت.....واقعا گلی به جمال پرستارها و مددکارا که با دلسوزی عمیق به این بچه ها میرسن..کاش بهزیستی شرایط به سرپرستی گرفتن این بچه ها رو راحت تر کنه..بااین قوانین سفت و سخت کسی جرات نمیکنه این ثوابو ببره...و یه زندگی رو نجات بده...یکیش خود من ...اینجا کهریزک..جایی که بی رحمی روزگار رو با رزولوشن بالا میبینی..درست جلوی چشمت و اونوقت کیه که باور نکنه زندگی میتونه هرجوری بخواد تقدیرتو عوض کنه..دعای من فقط اینه..خدایا به هممون رحم کن....یاعلی

اینستاگردی

شبنم مقدمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: دوستان خوبم،پيغامي از ريما جانِ رامين فر دارم براتون. ريما مي خواد همهء شما عزيزانِ مهربان در جريان باشين كه ايشون،هيچ فعاليتي در دنياي مجازي،يعني هيچ صفحه اي در اينستاگرام يا فيس بوك يا...هيچ كجاي ديگه!...ندارن!...از فعاليت و مطالب و عكس ها و نحوهء به روز رسانيِ اطلاعاتِ فن پيج ها،كاملاً بي اطلاعن...و بر هيچكدوم شون نظارتي ندارن....به نام ايشون چندين صفحهء تقلبي وجود داره كه مايهء تعجب و خجالته...و چندين فن پيج كه احتمالا ً از سر علاقه ،از سوي هواداران ساخته شده...كه ريما،با اونها هم هيچ آشنايي نداره...ريما جان،ضمن احترام به احساس و علاقهء شما دوستانِ مهربان كه پي گير فعاليت هاي هنري ايشون و علاقه مند به ايشون هستين،از طريق اين پيغام،مي خواد كه شما بدونين،اين ريما نيست كه در صفحات مجازي با شما گفتگو مي كنه...پست مي ذاره و إظهار نظر مي كنه!...ديگراني هستن،كه هر كدوم به دليلي،دوست دارن ريما باشن!...و اميدوارم بساط اين فريبكاري هاي بيهوده،به زودي برچيده بشه...

اینستاگردی




انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۵ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
خوب بود