«اشک ماه چهارم» مرداد ماه جلوی دوربین می‌رود

تفاوت این فیلم با سایر پروژه‌ها در این است که ابتدا موسیقی کار ساخته شده و بعد بر اساس موسیقی، فیلمنامه نوشته شده است.

عسل کلاکی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ساخت اولین فیلم سینمایی خود گفت: پروژه «اشک ماه چهارم» دارای سه بخش است که فاز اول آن با تولید یک فیلم کوتاه به همین نام در اوایل اردیبهشت ماه آغاز شده است و در فاز دوم از آلبوم موسیقی کار رونمایی می‌شود؛ همچنین فیلم بلند سینمایی «اشک ماه چهارم» پس از بازنویسی فیلمنامه اواخر مرداد ماه جلوی دوربین خواهد رفت.

وی تصریح کرد: فیلم کوتاه ساخته شده بیانگر و معرف فیلم بلند سینمایی این پروژه است که در 30 اردیبهشت ماه همزمان با رونمایی از آلبوم موسیقی کار به نمایش درمی‌آید؛ لیلا بوشهری تنها بازیگر این فیلم کوتاه است و جوان توسلی جلوه‌های ویژه آن را انجام می‌دهد.

کلاکی با اشاره به این نکته که «اشک ماه چهارم» به موضوع سرطان می‌پردازد، عنوان کرد: تفاوت این فیلم با سایر پروژه‌ها در این است که ابتدا موسیقی کار با هزینه بسیار زیاد توسط سپهر بحرایی و رهی کریمی ساخته و تنظیم شده و بعد بر اساس موسیقی، فیلمنامه نوشته شده است.

وی افزود: تهیه‌کنندگی موسیقی این پروژه را شرکت جهانی آموزش و پژوهش‌های علمی یوسرن برعهده دارد و برای تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی «اشک ماه چهارم» در حال مذاکره هستیم اما هنوز به توافق نهایی نرسیده‌ایم.

گفتنی است؛ عسل کلاکی ساخت چند فیلم کوتاه با نام های «یکی بو، یکی نبود»، «قصه های شب» و «سرو بلند پرواز» را در کارنامه کاری خود دارد و در چند فیلم سینمایی به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز حضور داشته است.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار