کرمانشاه ؛

از جشنواره نوجوان سالم استقبال بی نظیری شد

دبیر اجرایی جشنواره نوجوان سالم کرمانشاه گفت: در جشنواره پنجم سال جاری شاهد رشد و استقبال قابل توجهی در کمیت و کیفیت آثار رسیده به دبیرخانه بوده ایم، به صورتی که آمار امسال نسبت به سال قبل رشد صددرصدی را نشان می دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛دبیر اجرایی جشنواره نوجوان سالم کرمانشاه گفت: در جشنواره پنجم سال جاری شاهد رشد و استقبال قابل توجهی در کمیت و کیفیت آثار رسیده به دبیرخانه بوده ایم، به صورتی که آمار امسال نسبت به سال قبل رشد صددرصدی را نشان می دهد.

حیدرعلی رضاییان  گفت:از 116منتخبین استانی جشنواره نوجوان سالم در تالار شهید بهشتی کرمانشاه تقدیر شد.

رییس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: یکی از رویکردهای مهم در امر پیشگیری از آسیب های اجتماعی، برنامه ریزی دقیق و منسجم و اجرای فعالیت های فرهنگی برای قشر کودک، نوجوان و جوان هر کشور است.

وی افزود:  این جشنواره با هدف تبدیل آسیب ها به فرصت و در راستای گسترش و اشاعه نهضت فرهنگی پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پرخطر در سطح مدارس انجام می شود .


پنجمین جشنواره نوجوان سالم امسال با موضوعات شیوه های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر در بخش های مختلف مقاله نویسی، شعر، فیلم کوتاه، چندرسانه ای، مستند و مستند داستانی، روزنامه دیواری، عکاسی، نقاشی و ایده پردازی در بخش های دانش آموزی، همکاران فرهنگی و والدین دانش آموزان در استان کرمانشاه برگزار شد.


گفتنی است :در جشنواره پنجم در سال جاری دانش آموزان ابتدایی نیز توانستند در قالب های نقاشی و انشا نویسی با موضوع چگونه از خود مراقبت کنیم به گستره تحصیلی جشنواره اضافه شد.


/انتهای پیام


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار