قرعه نامناسب 2 نماینده ایران در جودوی گرانداسلم باکو

همگروهی خجسته و ملایی با جودوکاران رژیم صهیونیستی

قرعه کشی مسابقات جودوی گراند اسلم باکو انجام شد و 2 جودوکار کشورمان با بدشانسی همگروه نمایندگان رژیم اشغالگر قدس شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قرعه کشی مسابقات جایزه بزرگ باکو برای کسب سهمیه المپیک امروز انجام شد و ملی پوشان جودو کشورمان رقبای خود را شناختند این مسابقات از فردا اغاز میشود که طبق برنامه در وزن ۶۶- کیلو گرم علیرضا خجسته در گروه c قرار گرفته که در دور اول با قرعه استراحت روبرو شده و در دور دوم باید به مصاف «نادان» از استرالیا برود که در صورت پیروزی باید با « ممدزادا» جودوکار اذربایجانی مبارزه کند. 

در این گروه ۳۸ جودوکار حضور دارند که نماینده رژیم اشغالگر قدس هم در این گروه حضور دارد. در اوزان ۶۰- و ۷۳- کیلوگرم تیم ملی کشورمان نماینده ای در این رقابت‌ها ندارد. در وزن ۸۱- کیلوگرم ۴۲ جودوکار حضور دارند که سعید ملایی در گروه c دور اول باید با « نمازف» اذربایجانی مبارزه کند که در صورت پیروزی در دور دوم به مصاف جودوکاری از استرالیا خواهد رفت. در این وزن هم ملایی با نماینده رژیم اشغالگر قدس هم گروه شده است. 

در وزن ۹۰- کیلو گرم ۴۷ جودوکار حضور دارند که سعید مرادی در گروه A قرار گرفته که در دور اول « هاتم» از مصر را پیش رو دارد که در صورت پیروزی در دور دوم باید با « مهدیف» از اذربایجان مبارزه کند. 

در وزن ۱۰۰- کیلو گرم ۳۶ جودوکار حضور دارند که جواد محجوب جودوکار خراسانی کشورمان در گروه c قرار گرفته که در دور اول استراحت خواهد کرد ولی در دور دوم باید با « دیدیر» از استرالیا مبارزه کند که در این مبارزه محجوب کار سختی را پیش رو ندارد. 

در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم هم تیم ملی جودو کشورمان نماینده ای به این رقابتها اعزام نکرده است. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار