چرا برخی دانشجویان شهرستانی از ثبت نام بن کتاب ناکام ماندند؟

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی به ساعات پایانی دومین روز برگزاری نزدیک می‌شود که برخی از دانشجویان شهرستانی از حضور در این نمایشگاه ناکام مانده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگرچه حسین صفری، مدیر کمیته اجرایی و رفاهی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از دریافت معرفی نامه 2800 بازدید کننده شهرستانی خبر می‌دهد، اما بر اساس دیده‌ها و شنیده‌ها و سخنان برخی از دانشجویان شهرستانی به نظر می‌رسد که به دلیل نبود نمایندگی بانک شهر در برخی از شهرها، بسیاری از دانشجویان حتی نتوانستند بن کتاب تهیه کنند و به تبع آن نتوانستند از تسهیلات نمایشگاه کتاب استفاده کنند.
 
هر چند که مسئولان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران با پیش‌بینی نسبی ناکامی برخی از دانشجویان در دریافت بن کتاب  بحث کارت‌های مجازی را به عنوان جایگزین مناسبی برای بن‌های کتاب مطرح کردند، اما ثبت نام برای دریافت کارت‌های مجازی مشروط به داشتن گوشی‌های هوشمند است و شاید همه دانشجویان شهرستانی گوشی هوشمند نداشته باشند.
 
یادآور می‌شود؛ بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تاریخ  15تا 25 اردیبهشت ماه سال جاری در شهر آفتاب برگزار می‌شود. 


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.