اندازه گیری دقیق فشار خون با حلقه ازدواج+ فیلم

می توانید بدون نیاز به دستگاه فشار خون در خانه با استفاده از یک نوار، نخ و حلقه ازدواجتان فشار خون خود را دقیق اندازه گیری کنید.

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ بسیاری افراد به علت ابتلا به برخی بیماری‌ها مجبور هستند روزانه چندین بار فشار خون خود را اندازه بگیرند به همین دلیل یا باید به پزشک مراجعه کنند یا دستگاه فشار خون تهیه کنند. در اینجا به آموزش روشی می‌‌پردازیم که در خانه و یا هر جای دیگر بتوانید فشار خون خود را به راحتی و در مدتی کوتاه اندازه بگیرید.

در این روش چینی برای اندازه گیری فشار خون تنها به سه وسیله نیاز دارید: نوار متر، نخ و حلقه یا انگشتر. هنگامی که احساس کردید فشار خونتان در حال تغییر یا افت است، مرحله به مرحله این اقدامات را انجام دهید:

نوار متر را از مچ دست تا ارنج بر روی پوستتان قرار دهید و نخ را از حلقه بگذرانید. سپس به آرامی حلقه را در امتداد نوار متر به کمک نخ حرکت دهید. حلقه در ابتدا به خون دیاستولیک و سپس فشار سیستولیک واکنش نشان می‌دهد به طوری که اگر نخ متصل به حلقه را بر روی نوار متر از مچ به بالا بیاورید در قسمت‌هایی که فشار خون وجود دارد حلقه به تناوب در می‌آید.


لینک دانلود


منبع: Healthy Food Team

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شمس الدین زارعی
۰۲:۱۰ ۱۳ تير ۱۳۹۹
از خنده ترکیدم
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۶:۳۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام من چند سال از این روش استفاده میکنم و تا حالا کسانی که از این روش براشون فشار گرفتم و فشار بالایی داشتن بعد از مراجعه به مراکز درمانی هم فشار بالاشون اثبات شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
حالا ازکجا بدونیم فشارچنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
ممنون
Iraq
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
اگه آزمایش درستی باشه که عالیه
United States of America
ناشناس
۰۵:۰۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
چه جالب!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
با سلام
ایا واقعا این روش توجیه علمی دارد یا خیر ؟
آخرین اخبار