کیفیت ساخت پل سوم بشار فدای اتمام زودهنگام نشود

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هیچ پروژه‌ای نباید بدون کیفیت ساخته شود گفت: کیفیت ساخت پل سوم بشار فدای اتمام زودهنگام نشود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید حسین کاظمی با اشاره به اهمیتی که پل سوم بشار در رفت و آمد در شهر یاسوج دارد، اظهار کرد: ساخت این پروژه از مدت‌ها پیش آغاز شده که ساخت آن به دلایل مختلف به درازا کشیده شده است.
 
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از دغدغه‌های ما در دفتر فنی استانداری اجرای پروژه‌های عمرانی با کیفیت است تا در آینده دچار مشکل نشویم.
 
این مسؤول افزود: بر همین اساس از ابتدای کلنگ‌زنی پروژه پل سوم بشار نظارت‌های خود را به صورت مستمر انجام دادیم و پیشنهادات و انتقادات خود را همواره ارائه کرده‌ایم.
 
وی با تأکید بر این که به هیچ وجه نباید کیفیت‌ها را فدای کمیت‌ها کرد، افزود: در این پروژه آزمایشگاه مکانیک خاک همواره کار ساخت پل بزرگ سوم بشار را رصد می‌کند.
 
کاظمی در پاسخ به این سؤال که نظر شما در خصوص تکمیل این پروژه آن گونه که مدیرکل راه و شهرسازی 75 روزه قول تکمیل داده چیست، تصریح کرد: مسؤولیت ما در پروژه تنها نظارت بر کیفیت ساخت است و کاری به زمان ساخت و تکمیل آن نداریم.
 
وی گفت: اما احساس ما این است که با روند فعلی و با در نظر گرفتن کیفیت ساخت، در این مدت زمان اعلام شده بعید است که پروژه تکمیل شود.
 
به گزارش فارس؛ یکی از پروژه‌های پر سر و صدای استان کهگیلویه و بویراحمد همین پروژه پل سوم بشار است که ساخت آن به دلیل نامعلومی به درازا کشیده شده است.
 
بنا به گفته مسئولان راه و شهرسازی استان؛ پیمانکار قبل این پروژه خاتمه پیمان داده شده و پیمانکار جدیدی مشغول به کار است.
 
حسن فدایی مدیرکل راه و شهرسازی استان در نشست پیگیری پروژه‌ها بعد از این که انتقادات زیادی به روند تکمیل این پروژه شد قول داد که پس از تفاهم با پیمانکار جدید به مدت 75 روز این پروژه تکمیل شود.
 
انتها-ی پیام/و
برچسب ها: کیفیت ، پل ، بشار ، یاسوج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.