منتخب مردم الیگودرز خبر داد

نامه 104 نفر از منتخبان مجلس دهم به لاریجانی برای به تعویق انداختن بررسی برنامه ششم+متن نامه

منتخب مردم الیگودرز از نامه 104 نفر از منتخبان مجلس دهم به لاریجانی برای به تعویق انداختن بررسی برنامه ششم خبر داد.

نامه 104 نفر از منتخبان مجلس دهم به لاریجانی برای به تعویق انداختن بررسی برنامه ششم
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد خدابخشی امروز (یکشنبه، 19 اردیبهشت‌ماه) در دومین روز همایش فرآیند قانونگذاری، الزامات و راهکارها با اشاره به برنامه مجلس شورای اسلامی برای بررسی لایحه برنامه ششم توسعه کل کشور گفت: به نظر منتخبان مجلس دهم این لایحه باید در دوره جدید پارلمان مورد بررسی قرار بگیرد.
 
منتخب مردم الیگودرز در مجلس از نامه 104 نفر از منتخبان مجلس دهم به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: در این نامه تاکید و خواسته شده که بررسی برنامه ششم توسعه به مجلس دهم موکول شود.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

ریاست محترم مجلس نهم شورای اسلامی

با عرض سلام و دعای خیر

احتراما نظر به جایگاه برنامه‌های پنج ساله در روند رشد و تعالی کشور و نیازمندی روند مصوب‌سازی چنین لوایحی به بحث و بررسی تفصیلی و جامع، همچنین با توجه به محدود بودن زمان در اختیار نمایندگان مجلس نهم درخواست می‌گردد دستور فرمایید تا بررسی و مصوب‌سازی لایحه برنامه ششم توسعه کشور به مجلس دهم محول گردد.

تا ان‌شاءالله شاهد افزایش همگرایی برنامه ششم با همگرایی مقام معظم رهبری (الگوی ایرانی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، سیاست‌های کلی نظام و ...) و تقویت پیوندهای ضروری برنامه ششم با اسناد بالادستی باشیم.

با تجدید احترام

جمعی از نمایندگان منتخب مردم در مجلس دهم شورای اسلامی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار