شهروندخبرنگار کانادا؛

وقتی در تورنتو کانادا فردی دچار سانحه تصادف می‌شود + فیلم

یکی از شهروندخبرنگاران از شهر تورنتو کانادا فیلمی از یک تصادف را برای ما ارسال کرده است که تمامی نیروهای امدادی بلافاصله در محل حادثه حاضر شده‌اند.

وقتی در تورنتو کانادا فردی دچار سانحه تصادف می‌شود + فیلمبه گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از شهروندخبرنگاران از شهر تورنتو کانادا فیلمی از یک تصادف را برای ما ارسال کرده است که تمامی نیروهای امدادی بلافاصله در محل حادثه حاضر شده و ماشین‌های عبوری نیز تا برطرف شدن حادثه به صورت منظم در محل ایستاده‌اند.

منبع: محمد – تورنتو (کانادا)



بیشتر بدانیم گروه شهروند خبرنگار: تورنتو مرکز استان انتاریو و پرجمعیت‌ترین شهر کانادا است. زمانیکه اروپایی‌ها برای اولین بار وارد منطقه کنونی تورنتو شدند، قبیله هورون در آن منطقه ساکن بود. نام تورنتو از کلمه تکارونتو در زبان ایروکوا گرفته شده و به معنای «محلی که درختان بر روی آب ایستاده‌اند» است. بسیاری از ساکنان تورنتو در استان انتاریو، کانادایی‌ ایرانی هستند که عمدتاً در ویلو دیل و تپه ریچموند سکونت دارند.

لینک مستقیم دانلود


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
الان تازه فهمیدم چرا بعضی ها دنبال مهاجرت به کانادا هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
توایران درهمچین موردی ازبس مردم عادی کارشناس میشندنگوونپرس ونمیذارنداورژانس یاپلیس به کارشون برسندوزمین وزمان رابهم میدوزند البته به رخ کشیدن این صحنه زیادکاردرستی نبودچون که ماخیلی چیزای دیگه داریم که اوناندارندجانم فدای ایران ومهربانیهای ملت عزیز
آخرین اخبار