ناطق نوری: نمایش تیم اسکی روی آب خیره‌کننده بود

دبیر انجمن اسکی روی آب ایران گفت: نمایندگان ایران در مسابقات اسکی روی آب تایلند بسیار خوب ظاهر شدند.

عباس ناطق نوری در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملکرد تیم اسکی روی آب ایران در مسابقات آسیایی تایلند اظهار کرد: تیم اسکی رو ی آب ایران برای نخستین بار در مسابقات آسیایی شرکت کرد اما با این حال عملکرد این تیم بسیار خیره کننده بود.

وی ادامه داد: در این مسابقات رقابت بسیار تنگاتنگی بین شرکت کننده برقرار بود اما سرانجام نماینگان ایران توانستند با پشتکارشان به دور بعد صعود کنند.

دبیر انجمن اسکی روی آب اضافه کرد: شیما امینی مقدم با اختلاف اندکی نتوانست به مرحله پایانی راه پیداکند اما نمایش قابل قبولی داشت. در مجموع امینی مقدم  توانست یک مدرک بین المللی  داوری  2 ستاره به دست آورد که این اتفاق برای نخستین بار در اسکی رو ی اب ایران اتفاق می افتد.

وی درباره حضور امید اصلان دیگر نماینده ایران در این مسابقات گفت: اصلان موفق شد در مسابقات آسیایی مدرک یک ستاره داوری بین المللی را کسب کند وی نمایش خوبی داشت.

ناطق نوری افزود : در ایران مسابقات زیادی برای اسکی روی آب برگزار نمی شود و اصلان نسبت به امینی‌مقدم تجربه کمتری دارد اما با توجه به امکانات این رشته در ایران نمایش بسیار خوبی در رقابت های پوکت تایلند داشتند.

وی در پایان گفت: نتایج نمایندگان ایران در این رقابت‌ها نشان دهنده پیشرفت اسکی روی آب در ایران است که امیدوارم به حمایت مسئولان به اهدافمان دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار