طی تذکر 102 نماینده مجلس به روحانی مطرح شد؛

تأکید بر از سرگیری فعالیت‌ها در چارچوب NPT

102 نفر از نمایندگان در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار تعیین ضرب‌الاجل تجدیدنظر در اقدامات داوطلبانه و از سرگیری کلیه فعالیت‌ها در چارچوب NPT شدند.

تأکید بر از سرگیری فعالیت‌ها در چارچوب NPTبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد دهقان در نشست علنی امروز (دوشنبه  20 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

دهدشتی نماینده مردم آبادان در مجلس به وزیر دفاع در خصوص علت عدم اجرای سند راهبردی خدمت رسانی به رزمندگان علیرغم گذشت بیش از ده ماه از ابلاغ آن تذکر داد.

سبحانی فر نماینده مردم سبزوار در مجلس به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در خصوص علت عدم دریافت شیر از دامداران تذکر داد.

قاضی پور و محجوب نمایندگان مردم ارومیه و تهران،ری، شمیرانات،اسلامشهر و پردیس در مجلس به رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تسریع در اجرای قانون تعیین تکلیف استخدامی مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای تذکر و به وزیر و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص جلوگیری از تعطیلی شرکت آپادانای سرام در بوئین زهرا استان قزوین تذکر دادند.

طبیب زاده نوری نماینده مردم تهران،ری، شمیرانات،اسلامشهر و پردیس در مجلس به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص توضیح علت ارائه مجوز واردات توربین از کشور ایتالیا و توربین های دست دوم از چین و به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص توضیح علت حضور شرکت های مواد غذایی ایرلندی برای فروش لبنیات به ایران تذکر داد.

موسوی اصل نماینده مردم گرمی در مجلس به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در رسیدگی به وضعیت دامداران صنعتی شهرستان گرمی تذکر داد.

کارخانه‌‌ای نماینده مردم همدان به همراه 102 نفر از نمایندگان در مجلس به رئیس جمهور در خصوص تعیین ضرب الاجل تجدید نظر در اقدامات داوطلبانه و از سرگیری کلیه فعالیت‌ها در چارچوب NPT بر اساس قانون اقدام متقابل و متناسب دولت در اجرای برجام در صورت عدم استرداد دارایی‌های سرقت شده و ادامه شیطنت‌ها و بدعهدی‌ها ، کارشکنی و عدم پایبندی آمریکا در رفع تحریم‌ها و ایجاد فضای روانی مسموم در اجرای برجام تذکر داد.

حسن‌پور نماینده مردم سیرجان در مجلس به وزیر نفت در خصوص علت عدم اجرای کامل بند "ی" تبصره دو قانون بودجه کل کشور سال 94 راجع به تامین قیررایگان تذکر داد.

رضایی نماینده مردم جهرم در مجلس به وزیر آموزش و پرورش در خصوص ‌توضیح علت عدم پاداش پایان خدمت معلمان شهرستان جهرم تذکر داد.

بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس به وزیر نیرو در خصوص لزوم اقدام فوری برای تخصیص آب مورد نیاز زراعت کشاورزان از سد ماملو پاکدشت تذکر داد.

زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص موضوع کوتاهی در حمایت از مرغداری ها به ویژه مرغداری های صنعتی تذکر داد.

فلاحی نماینده مردم اهر و هریس در مجلس به وزیر بهداشت در خصوص علت تعطیل شدن تولید واکسن تب برفکی در سرم سازی و به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص ‌علت تعلل در تامین واکسن تب برفکی در منطقه اهر و هریس تذکر داد.

امیر آبادی و آشتیانی نمایندگان مردم قم در مجلس به وزرای صنعت،معدن و تجارت و وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در خصوص ‌ تسریع در پرداخت حقوق کارگران مراکز تولیدی استان قم به ویژه معدن منگنز تذکر دادند.

رحیم زارع نماینده مردم آباده به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص‌ توضیح علت واردات شیر خشک و عدم حمایت از دامدارن داخلی کشور تذکر داد.

خضری نماینده مردم پیرانشهر در مجلس به وزیر کشور در خصوص تسریع در برخورداری کارکنان وزارتخانه های آموزش و پرورش و بهداشت از فوق العاده مناطق محروم وکمتر توسعه یافته تذکر داد.

مقتدایی نماینده مردم اصفهان، بخشایش نماینده مردم اردستان، امیر آبادی نماینده مردم قم و حسینی نماینده مردم قصر شیرین در مجلس به رئیس جمهور در خصوص ضرورت رسیدگی هرچه بیشتر به فرهنگیان ،‌دبیران و کارکنان آموزش و پرورش تذکر دادند.

منوچهری نماینده مردم پاوه در مجلس به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص ‌رسیدگی جدی به وضعیت تعاونی های تولیدی و واحدهای مرغداری و به وزیر آموزش و پرورش در خصوص ‌لزوم ارتقای سطح حقوق، مزایا و معیشت فرهنگیان و معلمان به وزیر نیرو در خصوص صدور دستور شروع عملیات اجرایی احداث سد جوانرود با توجه به اتمام طرح مطالعاتی این سد تذکر داد.

حاجی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس به وزرای جهاد کشاورزی و اقتصاد و امور دارایی در خصوص تسریع در رفع موانع صادرات محصولات کشاورزی صیفی کار و ضرورت حمایت از آنان تذکر داد.

بخشایش، کیایی نژاد و حسینی نمایندگان مردم اردستان، ساوجبلاغ و قصرشیرین در مجلس به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص دستور تبدیل وضعیت 6 هزار کارمند قراردادی دانشگاه پیام نور به رسمی – آزمایشی و ارتقای آن‌ها تذکر دادند.

رهبری املشی نماینده مردم رودسر و املش در مجلس به وزیر نیرو در خصوص ضرورت احداث مخزن ذخیره آب شهرستان املش، تسریع در اتمام پروژه تصفیه خانه و ضرورت آبگیری سد در حوزه انتخابیه و به وزیر بهداشت و درمان در خصوص ضرورت تامین متخصصین و کارکنان مورد نیاز بیمارستان نیکوکار املش و به وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در خصوص ‌ارتقاء سطح نمایندگی تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان املش به اداره تذکر داد.

رستمیان نماینده مردم دامغان در مجلس به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص لزوم ارتقای سطح ایمنی خودروها تذکر داد.

بشیری نماینده مردم پاکدشت به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص جلوگیری از واردات شیر خشک به کشور و به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در نصب پل های عابر پیاده در شهرستان پاکدشت به ویژه پروژه های مسکن مهر، لزوم اقدام فوری برای تخصیص آب مورد نیاز برای زراعت کشاورزان از سرما تذکر داد.

حاجی، امیری، عارفی نمایندگان مردم شاهین شهر، کهنوج و جیرفت در مجلس به وزیر جهاد کشاورزی: در خصوص لزوم برنامه ریزی صحیح برای حمایت از کشاورزان از طریق خرید تضمینی صیفی جات و صادرات آن تذکر دادند.

جعفری ، پژمانفر،‌ بیرانوند ، آریایی نژاد، نمایندگان مردم بجنورد، مشهد،‌بروجرد و ملایر در مجلس به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص توضیح علت عدم اهتمام به فعال‌سازی و ایجاد رونق در کرسی های آزاد اندیشی به رغم تاکیدات رهبر معظم انقلاب تذکر دادند.

رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در پرداخت بیمه باغداران و کشاورزان شهرستان تاکستان در سالهای زراعی 94 و 95 تذکر داد.

سقایی نماینده مردم استهبان و نی‌ریز در مجلس به وزیر نیرو در خصوص خشکسالی در شهر فسا و عدم جداسازی آب شرب از فضای سبز تذکر داد چراکه تا مردم مجبور نشوند تعدادی چاه آب آهکی درشهر استهبان احداث و آب آن را به فسا انتقال دهند و نتیجه آن خشک شدن چاه های منطقه باشد.

سودانی نماینده مردم اهواز در مجلس به وزیر ورزش و جوانان در خصوص رسیدگی به وضعیت تیم فوتبال استقلال اهواز و بررسی علل شکست‌های سنگین منجر به سقوط آن از لیگ برتر و به رئیس جمهور در خصوص جلوگیری از بروز حوادث غیر منتظره در شرکت لوله سازی خوزستان با اخراج کارگران باسابقه و بومی و به وزیر امور خارجه و سیاست خارجه در خصوص طرح شکایت علیه دولت های ترکیه ، عربستان و قطربه دلیل در اختیار قرار دادن سلاح‌های شیمیایی به داعش تذکر داد.

محجوب نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس به وزیر صنعت‌، معدن و تجارت در خصوص ‌ جلوگیری از جابجایی و تعطیلی شرکت قدیمی صندوق نسوز کاوه از تهران و به وزیر کشور در خصوص توجه شهرداری به عیوب متعدد بزرگراه نواب و حل آن‌ها و به وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در خصوص دستور تصمیم گیری و پیگیری افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی توسط هیأت امنا و هیأت وزیران و به وزیر کشور در خصوص دستور اقدامات قانونی به پلیس راهور در طول بزرگراه شهید نواب و به رئیس جمهور در خصوص دستور لازم به سازمان مدیریت و برنامه ریزی جهت رسیدگی به موضوع تاثیر تعطیلات و بهره وری در ادارات دولتی و به وزیر نفت در خصوص دستور تفکیک و جداسازی آمار صادرات میعانات گازی و پتروشیمی از نفت بر ای شفافیت بیشتر و به وزرای کشور و آموزش و پرورش در خصوص اقدام لازم جهت تصرف و تحویل 4 هزار متر زمین خیر مدرسه ساز در بخش زاغه استان لرستان و به رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی با توجه به حساسیت های ایجاد شده در مورد خلیج فارس نام کریدور شمال – جنوب به خلیج فارس تبدیل شود و یکی از شرکت های بزرگ هواپیمایی به این نام تغییر یابند، تذکر داد.

قاضی پور و دهقان نمایندگان مردم ارومیه و چناران در مجلس به وزیر کشور در خصوص جلوگیری از قاچاق کالاها و محصولات کشاورزی در گمرکات و بازارچه‌های مرزی و معابر قاچاق و به رئیس جمهور در خصوص صدور دستور برای اجرای قوانین مصوبه مجلس از جمله تبدیل وضعیت مربیان فنی و حرفه‌ای تذکر دادند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار