گزارش باشگاه خبرنگاران از ارقام فیش حقوقی مسئولین؛

حقوق "روحانی" و" لاریجانی" ها چقدر است؟/ بالاترین حقوق از آن کیست؟

میزان حقوق مسئولین عالی رتبه کشور همواره با حرف و حدیث‌هایی همراه بوده که پاسخ به آن از برخی شبهات در این مورد می‌کاهد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حقوق افراد درجامعه ارقام مختلفی دارد. یکی با رقم‌های نجومی سر می‌کنند و یکی به اصطلاح با "آب باریکه"! اما در این بین حقوق مسئولین رده اول کشور هم کم نیست و می‌توان چرتکه‌ای بر آن انداخت.

گاهی همه فکر می‌کنند بیشترین دستمزد را یک رئیس جمهور دریافت می‌کند اما اینگونه نیست. شاید حقوق چند ده میلیونی معاونین برخی سازما‌ن ها بیشتر از حقوق رئیس جمهور فعلی کشورمان باشد.

این درحالی است که به اذعان برخی از کارشناسان، حقوق مسئولین کشور، از رئیس جمهور گرفته تا نمایندگان مجلس و سایر مسئولین قوا براساس معیاری تعیین شده و مورد مطالبه قرار می‌گیرد.

با وجود اینکه پیش‌تر درباره افشای اطلاعات در زمینه میزان حقوق مسئولین حساسیت‌هایی در کشور ایجاد کرده بود اما در حال حاضر بسیاری از مسئولین خود پیش قدم شده و در اقدامی فیش حقوقی خود را برای شفافیت در امور در اختیار رسانه ها قرار می دهند. در این گزارش می‌کوشیم چرتکه‌ای به ارقام درست حقوق و دستمزد برخی از مسئولین باندازیم.

حقوق نمایندگان مجلس چقدر است؟

حقوق نمايندگان مجلس همواره به عنوان يکي از موضوعاتي است که حرف و حديث‌‌هاي زيادي در خصوص ميزان آن مطرح مي‌شود.

اين موضوع در مجلس نهم توسط برخي نمايندگان، علني شده تا جايي كه آنها ميزان حقوق دريافتي خود از مجلس را اعلام کردند.

نادر قاضي‌پور يکي از اين نمايندگان است که در سال 92 و در پی مصاحبه‌ای با  باشگاه خبرنگاران جوان  رقم دقيق حقوق دريافتي خود را اعلام کرد.

از اين جهت وي آخرين فيش حقوقي خود(حقوق فروردين‌ماه سال 92) را در اختيار باشگاه خبرنگاران قرار داد.

ميزان دريافتي نماينده اروميه به شرح زير است:

حقوق پايه: 24.753.750
عائله‌مندي: 966.000
روند ماه قبل: 375
حق اولاد:483.000
حق ايثارگري و جانبازي:1.066.625 به عبارت ديگر مبلع دريافتي حقوق نادر قاضي پور بيست و هفت ميليون و دويست و هشت هزار ريال است.



حقوق

اما در حالی حقوق مسئولین رقم هایی با معیارهای خاص خود دارد که میزان حقوق در کشور در سال های متمادی افزایش پیدا می‌کند.

همین چند روز گذشته بود که نماینده عضو شورای حقوق و دستمزد در مجلس درباره حقوق نمایندگان مجلس توضیحاتی ارائه داد.

موسی الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد در گفت و گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران گفت: حقوق فعلی نمایندگان مجلس 4 میلیون و 300 هزار تومان است که در نهایت دریافتی آنها حدود 4 میلیون می‌شود و ضریب حقوق نمایندگان 1600 است. 


حقوق "لاریجانی" چقد است؟

اما توضیحات این  نماینده عضو شورای حقوق و دستمزد تنها معطوف به نمایندگان نبوده و درباره حقوق رئیس مجلس می گوید:  ضریب حقوق رئیس مجلس 1800 است.

وی افزود:  با احتساب ضریب حقوق رئیس قوه مقننه وی در حال حاضر و ماهیانه حدود 6 میلیون حقوق می‌گیرد.

ثروتی همچنین در ادامه تاکید کرد: به دلیل اینکه رئیس قوه مقننه عضو هئیت علمی دانشگاه است حقوق خود را از دانشگاه دریافت کرده و از مجلس حقوقی نمی‌گیرد.

حقوق

حقوق رئیس جمهور چقدر است؟

بودجه نهاد ریاست جمهوری همواره در بودجه سالیانه مورد مطالبه قرار می‌گیرد ، بودجه‌ای که دولت‌ها سعی می‌کنند آن را در برخی  موارد افزایش دهند. بسیاری معتقدند این افزایش بودجه دولت می تواند دلایلی از جمله اقدام به استخدام و اینکه  چند برابر کردن حقوق کارمندان این نهاد ریاست جمهوری در بردارد.

اما در این بین میزان دریافتی حقوق رئیس جمهور همواره يکي از موضوعاتي بوده که حرف و حديث‌‌هاي آن از حقوق نمایندگان مجلس هم بیشتر بوده است.

در همین رابطه عضو شورای حقوق و دستمزد در مجلس می‌گوید: ضریب حقوق رئیس جمهور هم همچون رئیس قوه مقننه 1800 است.

وی افزود: با احتساب ضریب حقوق رئیس جمهور وی در حال حاضر و ماهیانه حدود 6 میلیون حقوق می‌گیرد. البته باید گفت که حقوق رئیس قوه قضائیه هم به مانند قوای دیگر ضریب 1800 داشته و رئیس این قوه هم  ماهیانه حدودا 6 میلیون تومان حقوق می‌گیرد.

البته ثروتی در ادامه درباره حقوق و دستمزد معاونین رئیس مجلس و رئیس جمهور هم توضیحاتی داد.

وی تصریرح کرد: معاونین مجلس و معاون رئیس جمهور ضریب حقوقی 1700 دارند؛ اما قطعاً حقوق وزرا و معاونین آنها در این حد نیست و در سطح پاداش ها حقوق های بیشتری دریافت می کنند.


بالاترین حقوق را چه قشری دریافت می‌کنند

اما این پایان ماجرا نبوده و نمی توان بالاترین میزان حقوق را معطوف به حقوق سه قوه و یا دیگر مسئولین دانست چراکه در این بین پست ها و مسئولیت هایی وجود دارد که میزان حقوق ارزیابی شده شان چند ده میلیون می باشد.

موسوی الرضا ثروتی در رابطه با موضوع مذکور تصریح می کند: بالاترین حقوق در کشور را پزشکان متخصص دریافت می کنند و این رقم بالغ بر 100 میلیون و یا 150 میلیون تومان در ماه است که یکی از دلایل آن افزایش تعرفه های خدمات پزشکی است.


حقوق

حال با همه این تفاسیر هنوز برخی نارضایتی‌ها در نظام پرداخت وجود دارد که به اذعان برخی از مسئولین گره آن در اصلاح قانون نظام هماهنگ پرداخت است چراکه این امر می‌تواند نارضایتی‌های حقوقی در سایر بخش ها را تا حد زیادی کاهش دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، حقوق ، مسئول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۷
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
بدبخت
۰۱:۵۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
اقامابدبخت های بازنشسته که صادقانه خدمت کردیم جنگیدم دربدری وآوارگی وهزاران گرفتاری را تحمل کردیم تا مملکتمان بدست کسانی اداره بشود که حافظ خون های هدررفته وحق وحقوق این مردم باشند .نه اینکه هرسال بدزدن حقوق نجومی بگیرند واین مردم بدبخت هم شاهدچپاول این هاباشندآقایان خدا اهم فراموش کرده اند چه برسدبه این مردم بدبخت اگرهم اعتراضی بکنند فورا انگ ارازل واوباش ومنافق وهزاران تهمت دیگرنثا رشان می کنند بس است .دست ازسراین ملت بدبخت برداریدمگرچندسال زنده هستیدکه به هیچ وجه قانع نمی شوید .دراخ این راهم بدانید که چوب خداصدا ندارد آه یتیم گرسنه کارگروبیچاره وامن همه شما راخواهدگرفت
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۳۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
اخه با ۶میلیون تومان چطور آقازاده ها خارج هستن از خدا بترسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
میزان حقوق یک بخش است که بیشتر از اینهاست . باید دید چه منابه ای در دستشان هست ، از قیمتها آنلاین اطلاع دارند چی را بفروشند چی را بخرند . همهی ایاب و ذهاب و راننده در اختیار دارند . بودجه آزاد و منزل و مسافرت و بلیط و مکان مقصد و خریدها همه در اختیارشان هست حتی از قیمت اجناس که گران می شود خبرندارند . همین الان خیلی از اینا خبر قیمت مرغ و گوشت را ندارند . که نتیجه اش می شود الان اقتصاد مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
لااقل یه عددی میگفتی یه عده باور کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
داری به ریشمون میخندی با این حرف
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۴:۳۹ ۲۴ آذر ۱۳۹۹
ببینم کدوم یکی از دولت حرف منو گوش میکنع اهای دولت ببین چرا حقوق یک دکتر از معلممی بیشتره اگه معلم نبود دکتر نبود چون همه این علم و سواد از پیش معلمع حقوق معلم نباید از ده ب بالا باشع ؟؟؟؟!چرا چون پایه این علم و دانش از معلمع حقوق معلم باید از ده ب بالا باشه
Canada
ناشناس
۰۶:۳۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
قبول حقوق اين است ولي با اين حقوق چگونه خانه هاي انچناني دارند
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۱:۳۷ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
سلام اینایی که نام بردید ماهانه بالای 30 تا 60 میلیون تومان حقوق میگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
به نظر من اگر برای مملکت و مردم با دلسوزی ومثبت کار بکنند با مقدار حقوق مردم کنار می آیند ولی این چند سال اگر اینها در داخل شرکت خصوصی کار می کردند حداقل حقوق بیشتر بشان نمی داند باورکن که اخراج شان هم می کردند با این عملکرد ضعیف
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۵۰ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
امکان نداره خیلی بیشتر می‌گیرن، همین نمایندگان مجلس بیشتر از 200 میلیون در ماه می‌گیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
مرگ بر آمریکای جنایتخوار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
با دلار الان بگیم نهایتش ماهی ۱۵۰۰۰دلار درامد دارین.
Iran (Islamic Republic of)
نیما.کرج
۰۹:۲۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۰
دلار چهار هزارتومنی اهدایی روحانی رو میگی،یا 25_26هزار تومانی بازار رو
Iran (Islamic Republic of)
ترکان
۲۳:۱۳ ۲۶ تير ۱۳۹۹
خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۰۷ ۲۷ دی ۱۳۹۸
سلام
حقوق پایه ماهانه 6 میلیوت تومان با اعمال ضریب 1800 میشه ماهی 10800 میلیون تومان
این یعنی چی ؟؟؟
بنظر یا اشتباه هست یا خبر مشکل داره
لطفا راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۲۱ دی ۱۳۹۸
سلام من از ۱۴سالی زحمت کشیدم الان هم کارمیکنم خداشکرمیکنم واقعان تاانسان سختی نکشی به جای نمیرسی بیشت جونا بیکارمیگردن منتظرن خداازاون بالا پول بباره نه عزیزان بخدا تازحمت نکشی بی فایدست انشالا همه جونا به آرزوشون برسن یاحق
Iran (Islamic Republic of)
:/
۱۷:۲۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
واقعا؟؟...وقتی مردی بایدم یه همچین چیزیو بگی...یه زن که سواد شغل نداره باید چیکار کنه با یه دختر چطوری مخارجشو بده...زحمت کشیدن لطفا تمومش کنید من الان بزور تا فوق دیپلنم خوندم پول شهریه ندارم ادامه بدم..پدرم رفته ازدواج کرده حتی زنگم نمیزنه مادر من باید تو این سن کار کنه؟؟؟ این انصافه؟؟؟ منم بخوام برم کار کنم.باید برم خونه مردم تمیز کنم...این اسمش زحمت کشیدن نیست...اینجا حق من خورده شده.یه ملت داره حق یه سری ادم مثل منو میخوره..اره اگه منم بابام تو دولت بود وضعم این نبود کار داشتم ....
Canada
توفان
۱۳:۴۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
خب طرف ریاست جمهوری یک کشور دستشه باید تازه مبالغ بیشتری دریافت کنه
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۰:۴۳ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
مگه میشه
Iran (Islamic Republic of)
خ.صادقی
۲۰:۱۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
من یک بسیجی مدت 6 سال دورآن جنگ در خط مقدم.جبهها.به.عنوان.بیسمچی.تربارچی.آرپیجی.زن.راننده.بلدوزر.و.......خدمت.کردم شیمایی وموجی شدم.حق وحقوقم.پایه.مال.شده وهیچ.رسیدگی.نشده.%
Sweden
....ـ
۲۰:۵۲ ۱۳ تير ۱۳۹۸
وای مخم هنگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
نماینده برنامه تلویزیون گفت شانزده نیم حقوق یازده واسه دفتر صدوپنجاه مسکن پنجاه اداری بلا عوض اگه بازهم نیاز بشه باز هم پنجاه مبدهند
Iran (Islamic Republic of)
نیما.کرج
۰۹:۲۷ ۳۰ فروردين ۱۴۰۰
کی،کی رو زده...چی شده!؟!
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۲۰:۴۱ ۲۰ دی ۱۳۹۷
کاش یک میلیونیوم حقوق این 3نفر رو ما میگرفتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
کاش منم یک هزارم اینا درامد داشتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۰
میشه حداکثر بین پنج تا بیست هزارتومن...بگین یک دهم،(ده درصد)حقوق و دریافتیشون،حتی دریافت پشت دربست شونم صدمیلیون باشه،میشه صد هزار،...مهم اختلاس ها،رانت ها،وام ها، ملک واملاک،هدایا،دریافتی ها،باج ها،سهم سفره انقلابشونه، میلیاردیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۴ آذر ۱۳۹۷
یارانه را زیاد کنید ماهی ۴۵۵۰۰هزار تومان میدید با منت حقوق خودتون را زیاد میکنید یارانه میشه مصیبت عظما ۱۰۰ میلیون به من وخانواده ۵ نفره من بدید دیگه تا اخر عمر چیزی نمیخایم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۲:۱۳ ۱۱ دی ۱۳۹۷
چشم
Iran (Islamic Republic of)
نوراله از شهرکرد
۱۸:۴۲ ۰۷ شهريور ۱۳۹۷
من پانزده ساله بیکارم همسرم سکته کرده معلوله خودم دیابتی وانسلین میزنم باکارگری بدبختی واقعاا سختی بخور نمیر در میارم وهمیشه پیش زن وبچه شرمندم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۱۶ دی ۱۳۹۷
شما اگر بیکاری هزینه اینترنت گردی رو از کجا میاری؟ از یارانه؟!
Iran (Islamic Republic of)
عجب
۱۱:۱۲ ۲۰ دی ۱۳۹۸
شما حق ندار یدر مورد ایشون قضاوت کنی من خودم از اینترنت رایگان دانشگاه استفاده میکنم و حتی سیکارت ایرانسل هم به کاربران اینترنت رایگان میدهد و حتی الان بسته های 2 گیگ ایرانسل فقط 5 تومن میخرم و خیلی راها برای وب گردی وجود داره با هزینه کم یا رایگان پس الکی نگید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۰۱:۰۰ ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
حقوق بالای نود درصد از کارکنان دولت خیلی پایین بوده و تنها ده درصد از کارکنان دولت که آنهم شامل حا قضات ، نمایندگان مجلس ، فرماندهان رده بالای نیروهای مسلح از حقوق فوالعاده بالایی برخوردار می باشند مابقی کارکنان حقوقشان زیر چهار میلیون می باشد .حقوق ارتشیان که خیلی افتضاح است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
اقا تورا به خدا به مشکلات این گرونی ها رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
nima.nima
۰۹:۳۵ ۳۰ فروردين ۱۴۰۰
آقا کیه،ملت، دولت، یا رهبر، یا کس خاصی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۱۶ مرداد ۱۳۹۷
از آن من است
Iran (Islamic Republic of)
جانباز
۱۳:۳۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
کی یکسان سازی حقوق ها انجام میشه؟
United States of America
ناشناس
۰۲:۴۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۷
ترا به خدا دست به دلمان نگذاريد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۱:۳۲ ۳۱ تير ۱۳۹۷
با۶ملیون چطور میشه خونه 80میلیاردی خرید هرکی می‌دونه بگه
Netherlands
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۶ مرداد ۱۳۹۷
میری یک وام میگیری
Netherlands
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۶ تير ۱۳۹۷
بالاترین حقوق برای بابای منه
Netherlands
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۶ تير ۱۳۹۷
بالاترین حقوق برای بابای منه
Iran (Islamic Republic of)
عمر
۲۰:۱۸ ۰۶ تير ۱۳۹۷
کاش که من ی حقوق ثابت داشتم فقط 500 هزارتومن دیگه هیچی نمیخوام فقط ماهی 500 هزار تومن
Germany
ناشناس
۱۵:۲۷ ۰۶ تير ۱۳۹۷
خدا همه ی زحمتکشان را اجر بده
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۰۲:۰۷ ۰۴ تير ۱۳۹۷
بابام بازنشسته ست با چنتادخترتوخونه.دریافتیش هشتصده باقیش خرج قسط و بدهی میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
چرا مبلغ یارنه ها افزایش پیدا نمیکنه ؟
Iran (Islamic Republic of)
عیسی درویشی ثابت قدم.
۱۷:۲۲ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
حقوق ثابت یه نماینده الان ۳۰ میلیونه. حق شغل وشاغل وجمع هزینه حتی نگهبان وپرستاری ومسکن وایاب وذهاب ومهمان وماموریت واضافه کاری وهنوز وهنوز خیلی موارد دیگه . سراز نزدیک ۵۰ الی ۶۰ میلیون در میاره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
به وضعیت ما نیروهای شرکتی و قراردادی رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
منصوره
۱۷:۵۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
چرا به حقوق کارگران توجهی نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
حقوق رییس جمهور و رییس مجلس 6 میلیون تومانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۳۱ تير ۱۳۹۷
آره دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
خیلی عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
خیلی عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
خدا همه ی زحمتکشان را اجر بده
Iran (Islamic Republic of)
نیما.کرج
۰۹:۴۰ ۳۰ فروردين ۱۴۰۰
مگه هست،مگه مانده، تو نظام و دولت و مسئولین چه نمیبینیم!، تو ملت ومردم هم نیست...!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۲۹ فروردين ۱۳۹۷
درود بر دکتر روحانی درود بر دکتر لاریجانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۲۰ فروردين ۱۳۹۷
بالاترین حقوق برای بابای منه
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۴:۴۰ ۰۵ فروردين ۱۳۹۷
ما بیچاره ها چی یه پرینت بانکی بخایم بگیریم باید آشنا پیدا کنیم اوناکه گزوقیچی دس خودشونه این ظلم بزرگیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۰۴ فروردين ۱۳۹۷
کاش من هم ماهی ۱ ت میگرفتم به جای ۱۰ سال بیکاری و .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۰۴ فروردين ۱۳۹۷
خب شاید ماهی6 میلیون حقوق بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
درود بر دکتر روحانی درود بر دکتر لاریجانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
درود بر دکتر روحانی درود بر دکتر لاریجانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۲ ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
مگه میشه؟
مگه داریم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
خوشبحالشون
Iran (Islamic Republic of)
میترا
۱۴:۰۶ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
والا من ک بابام بازنشسته
هست حقوقش زیر ۲ م هست همون اول برج همش خرج قسط میشه و خ چیزای دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۶
درود بر حسن روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
ماکارگران ساختمان چ گناهی داریم که شدیم کارگر حساب کنیم دستمزدمون ماهی پانصدهزارتومان هم نمیشه یه فکری هم بحال ماکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۰۶ بهمن ۱۳۹۶
وای دمتون گرم .ممنونم
United States of America
ناشناس
۲۲:۰۸ ۲۹ دی ۱۳۹۶
خوشبحالشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۲۶ دی ۱۳۹۶
درود بر روحانی
Netherlands
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۹ دی ۱۳۹۶
درود بر شما خداقوت
Germany
ناشناس
۱۶:۴۲ ۱۸ دی ۱۳۹۶
کاش من هم ماهی ۱ ت میگرفتم به جای ۱۰ سال بیکاری و .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۱۵ دی ۱۳۹۶
خوشبحالشون
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۰۱:۴۵ ۱۴ دی ۱۳۹۶
واقعا چقدره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۰۹ دی ۱۳۹۶
خوشبحالشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۰۸ دی ۱۳۹۶
کاش من هم ماهی ۱ ت میگرفتم به جای ۱۰ سال بیکاری و .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۶
خب شاید ماهی6 میلیون حقوق بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۷ آذر ۱۳۹۶
کاش من هم ماهی ۱ ت میگرفتم به جای ۱۰ سال بیکاری و .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۴ آذر ۱۳۹۶
چرا فیش نمیگذارن اینترنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۱۵ آذر ۱۳۹۶
از ان منه
Netherlands
ناشناس
۱۸:۳۶ ۱۴ آذر ۱۳۹۶
راست میگن بابا
دو سه میلیون حقوق میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۶
درو بر سپاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۶
خداقوت بر دلارو مردان سپاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۶
چی بگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۶
خدا همه ی زحمتکشان را اجر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۶
خدا کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۹ آبان ۱۳۹۶
وای دمتون گرم .ممنونم
United States of America
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۲ آبان ۱۳۹۶
والا چی بگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
خب شاید ماهی6 میلیون حقوق بگیرند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
سلام خدمت همگی حقوق بگیران زیرخط فقر.من یک بازنشسته ارتش هستم که باداشتن عروس ودامادونوه وبچه دانشجوزیردومیلیون حقوق که پس از کسراقساط خداوکیلی پول خرید نان هم راندارم .خداجون چرابه فریادمان نمیرسی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۱۹ مهر ۱۳۹۶
مگه میشه مگه داریم
United States of America
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۶
سلام، آخه فکر کردین که یک نماینده با این حقوق، در پایان 4 سال چقدر درمیاره و اون چیزی که درمیاره چه کسری از هزینه تبلیغاتش هست؟
پس یا خیلی منافع دیگه ای واسش داره که ای همه خودش رو واسه رای گرفتن میکشه و یا خیلی به فکر مردمیه که نماینده اوناست...........
به نظر شما جز کدومشون میتونه باشه؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۶
این آقامیگه پایه حقوقی سال 92ایشون 2400بوده یعنی الان که سال 95است بعدازگذشت سه سال هنوزدریافتی یک گارگربه دومیلیون نرسیده،چرا؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۱۷ مهر ۱۳۹۶
این آقامیگه پایه حقوقی سال 92ایشون 2400بوده یعنی الان که سال 95است بعدازگذشت سه سال هنوزدریافتی یک گارگربه دومیلیون نرسیده،چرا؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۱۷ مهر ۱۳۹۶
این آقامیگه پایه حقوقی سال 92ایشون 2400بوده یعنی الان که سال 95است بعدازگذشت سه سال هنوزدریافتی یک گارگربه دومیلیون نرسیده،چرا؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۱۴ مهر ۱۳۹۶
خوشبحالشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
ای خدا ما کجاییم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
حقوق معاون یک اداره معمولی نزدیک 5میلیونه بعد نماینده مجلس 2میلیون 700 مگه میشه مگه داریم کم مردم رو دس بندازین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
حقوق معاون یک اداره معمولی نزدیک 5میلیونه بعد نماینده مجلس 2میلیون 700 مگه میشه مگه داریم کم مردم رو دس بندازین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
چطوره که مدیران دولت حقوق های بالای 20 میلیونو 50 میلیونو 200 میلیون میگیرن اون وقت روحانی 6 میلیون حقوق میگیره؟؟؟ چه حرف خنده داری میزنن بعضی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۶ شهريور ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۶ شهريور ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۲۷ مرداد ۱۳۹۶
دلم سوخت به حال این بندگان خدا !!!!
واقعاظلمه با این استرس وفشار کاری ماهی ۲۴۰۰ میگیرن !!
بابا این مسوولین همه یه پا فردین بودن ما نمیدونستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
خوبه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشنااس
۲۱:۲۱ ۲۴ تير ۱۳۹۶
اینا ماهیانه 6 میلیون میگیرن در واقع هر دقیقه واسشون یک ماه به حساب میاد دیگه
Iran (Islamic Republic of)
مدرک محمدزاده
۱۴:۱۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
کاش من هم ماهی ۱ ت میگرفتم به جای ۱۰ سال بیکاری و .....
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۱۰ ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
تو گفتی و ماهم باور کردیم . تو بگی 2 میلیونم که میگیرن در ماه ما باور میکنیم .شما هم خوشحال باش که ما باور کردیم .باز میرسیم به همون مثال قدیمی که میگه دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۲۴ فروردين ۱۳۹۶
وای دمتون گرم .چقد شفاف.چقد روشن.
خوبه همه چیو مردم بدونن.دست شما درد نکنه .اگه خواستن وام بگیرن بگین من ضامنشون بشم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۵:۵۶ ۰۸ اسفند ۱۳۹۵
حقوق اون نماینده سال 92 ؛ 2میلیونو خورده ای بود ؛ پس از گذشت 3سال حقوق یک کارگر هنوز 2تومان نشده ! چرا ؟؟!!! درصورتی که حقوق اون نماینده الان چندبرابر شده ،،،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
اللهم الرزقنارزقا حلالا...
نوش جونشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۵
مگه میشه؟
مگه داریم؟
Germany
ناشناس
۰۱:۴۶ ۱۲ آذر ۱۳۹۵
اله واعلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
آخه جه فکری میکنید وقتی یک مدیر حداقل ماهی 20 میلیو ن میگیره یک از سران مملکت ماهی 6 میلیون بابا تو دیگه کی هستی رابین هود
۱۲
آخرین اخبار