زنجان؛

قانون مداری امنيت را توسعه می دهد

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان گفت: قانون مداری امنيت را توسعه مي دهد و همه با عمل به قوانين و مقررات، در جهت تعالی فرهنگ جامعه خود بکوشيم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛سرهنگ ايرج خاني پور گفت:آموزش همگاني گامي بسيار مهمي در مسير پيشگيري از ناهنجاری ها و آسيب هاي اجتماعی است و پليس در اين زمينه گام های خوبي را برداشته است.

وی ادامه داد: نقش آموزش همگاني در پيشگيري از آسيب ها و جرائم بر هيچ كس پوشيده نيست و با اطلاع رساني به موقع و آگاه سازي مي توان از وقوع بسياري از جرائم پيشگيري كرد

اين مقام انتظامي تصريح كرد: پليس زنجان براي برقراري مطلوب نظم و امنيت، توجه خود را بيش از پيش به حوزه‌ پيشگيري اجتماعي معطوف داشته و يکی از راه‌هاي اساسي براي تحقق پيشگيري اجتماعی، آموزش‌هاي همگاني اقشار مختلف جامعه است.

خاني پور با اشاره به اطلاع پليس از يك مورد كش روي از باجه يكي از بانك هاي در سطح شهر زنجان بلافاصله ماموران در محل حاضر و در بررسي تصاوير دوربين هاي مداربسته سارق شناسائي و با تلاش چشمگير نامبرده در حين تردد در شهر دستگير شد.

اين مقام مسئول گفت: اين سارق با استفاده از كم توجهي يكي از شهروندان اقدام به سرقت يك عدد گوشي تلفن همراه و مقاديري وجه نقد كرده بود كه در بازجويي پليس به جرم خود اعتراف كرد.

فرمانده انتظامي شهرستان از دستگيري سه سارق ديگر در 24 ساعت گذشته خبر داد و از شهروندان خواست تعامل و مشاركت خود را با پليس در راستاي تامين امنيت مطلوب گسترده تر كنند.


انتهای پیام/ن


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.