آبادان؛

برگزاری باشکوه آیین سالگرد ارتحال امام (ره)

آیین سالگرد ارتحال امام (ره)برگزارمی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: ایران امروز به برکت نام امام راحل در عرصه جهانی می‌درخشد و شناخت هویت ایران و تأثیرگذاری آن در عرصه‌های بین‌المللی و جهانی به برکت وجود ایشان، خون شهدا و رهبری مدبرانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.

عادل عساکره افزود: وظیفه داریم تا ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل، خط‌ مشی و تفکرات امام راحل را نیز به نسل فعلی و نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

وی گفت: تعداد 240 نفر با بهره‌گیری از شش دستگاه اتوبوس، روز 12 خردادماه جاری از محل مصلای نماز جمعه آبادان به‌‌سوی مرقد مطهر امام راحل عزیمت می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان افزود: هماهنگی‌های انجام شده امسال نیز دو گونه برنامه یکی در سطح شهرستان و دیگری در قالب اعزام کاروان به مرقد مطهر انجام می‌شود.

عساکره گفت: در موضوع برگزاری آئین بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام در سطح شهرستان نیز با هماهنگی سایر دستگاه‌های فرهنگی از جمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات، برنامه‌های ویژه‌ای در مناطق مختلف شهری انجام می‌شود که برای انجام آن به فضاسازی شهری توسط ارگان‌های مرتبط نیاز داریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، برگزاری ، سالگرد ، امام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.