درباره هیچ‌کس صحبت نمی کنم

برانکو: استقلال به حقش رسید/ راه‌آهن 90 دقیقه در محوطه جریمه‌اش بود

سرمربی پرسپولیس گفت: به استقلال خوزستان تبریک بگویم که کل فصل خوب بودند و به حقشان که قهرمانی بود ، رسیدند.

برانکو: استقلال به حقش رسید/ راه‌آهن 90 دقیقه در محوطه جریمه‌اش بود
به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ در پایان دیدار تیمش مقابل راه آهن اظهار داشت: این کنفرانس را خودم شروع می کنم. باید از شما به خاطر این که مرا تشویق کردید تشکر کنم. مطمئنم در طول فصل همگی لذت بردیم از بازی ها. لازم است به استقلال خوزستان تبریک بگویم که کل فصل خوب بودند و به حقشان رسیدند.
 
وی افزود: بازیکنان ما در نیمه اول صبور نبودند و با استرس بازی کردند. در نیمه دوم موقعیت های زیادی خلق کردیم و بعد از گل دوم هم امیدمان زنده شد. اما هیجاناتمان سبب شد که روی یک اشتباه گل بخوریم. تشکر می کنم از همه تان که بازی های پرسپولیس را دنبال کردید.

سرمربی پرسپولیس اذعان داشت: فردا ساعت 11 در محل باشگاه یک کنفرانس مطبوعاتی خواهیم داشت و می توانید هر سوالی دارید بپرسید. از دکتر طاهری و بازیکنان تیم تشکر می کنم. بازیکنان ما فصلی عالی و روزی به یادماندنی به جا گذاشتند. فکر می کنم در ابتدای هدف خود هستیم و نتایج امسال می تواند شوقی مضاعف برای کار جدیدمان فراهم آورد.

برانکو در ارتباط با شرایط امروز گفت: ما شانس های زیادی از دست دادیم. خودتان دیدید که راه آهن تمام 90 دقیقه در محوطه جریمه خود بود و اگر در این لحظات واکنش سریع نباشد طبیعی است که سخت می توان موقعیت خلق کرد. البته در لحظاتی که دو گل زده بودیم عالیشاه می توانست گل سوم را بزند. اگر آن توپ گل می شد می توانستیم تا آخر شادی کنیم.

وی در رابطه با تغییرات در خلال بازی و همچنین تغییر در طول فصل گفت: تغییرات می تواند شامل حال نوراللهی و بنسون یا دیگران شود. بازیکنان خارجی ما مشکلات زیادی داشتند.لوکا ماریچ دیر به تیم ملحق شد و مصدومیتی طولانی داشت. همچنین اومانا و لوبانف که در نیم فصل به ما ملحق شد و همین طور بنسون که روزهای خوب داشت و در عین حال روزهای بد. باید در ادامه آنالیز کاملی انجام دهیم تا ببینیم چه نقاط ضعفی داشته ایم.

برانکو در خاتمه درباره ضعف های خط دفاعی تیم در طول فصل اذعان داشت: بنده عرض کردم مایل نیستم راجع به فرد صحبت کنم. ما گل های بد زیادی خوردیم . اما گسترش بدون فرصت ایجاد کردن به ما گل زد و نفت هم روی اشتباهات ما گل زد. این اتفاقات پیش می اید و باید اصلاحات لازم را انجام دهیم. زیرا همه چیز از دفاع آغاز می شود. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
مانع قهرمانی پرسپولیس نورمحمدی - حاتمی ..............................
این دو دلشان با تیم نبود. حالا چرا نمیدانم. .................................
امیدوارم فصل بعد در تیم نباشند..............................................
آخرین اخبار