قارداشی: تعدیل نیرو در فدراسیون به دستور وزارت بود

علی قارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: اقداماتم برای تعدیل نیرو در فدراسیون بر اساس دستور وزارت ورزش و جوانان بود.

قارداشی: تعدیل نیرو در فدراسیون به دستور وزارت بودبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در گفت و گو با رادیو ورزش گفت: اقداماتی که بنده برای تعدیل پرسنل انجام داده ام، براساس دستور وزارتخانه بود.در بازرسی ها مشخص شده بود برخی همکاران بازنشسته بودند و حقوق می گرفتند. هم چنین براساس دستور کتبی  این افراد باید تعدیل می شدند.

قارداشی درباره بدهی های سرپرست قبلی فدراسیون گفت: من در روز مجمع راجع به این موضوع صحبتی نکردم، زیرا بخشی از آن طبیعی است. بودجه که قرار بود به فدراسیون داده شود به طور کامل پرداخت نشده است که قرار است که در سال جاری پرداخت شود. با توجه به برنامه هایی که فدراسیون برای کسب سهمیه المپیک دارد، انتظار ما این است که دوستان با احتیاط بیشتری عمل کنند.

وی درباره قانون جدیدی که برای استفاده از ملی پوشان در تیم های مختلف وضع شده اظهارکرد: این تصمیم توسط همکاران در سازمان لیگ و کمیته مسابقات گرفته شده است، اما فکر می کنم اگر اقدامات دیگری برای حضور بازیکنان خارجی در تیم های داخلی انجام شود،دست باشگاه ها برای جذب بازیکنان خارجی بازتر می شود که نتیجه آن بالا رفتن کیفیت لیگ است.

رییس فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: اینطور نیست که ما همه چیز را به باشگاه ها محول کنیم. ما هم وظیفه خودمان را  می دانیم و یک همکاری متقابل با باشگاه ها داریم . در ماه های اخیر شاهد همکاری رسانه ملی بودیم. تدابیری اندیشیده ایم که در مواردی که امکان پخش زنده نیست رقابت ها ضبط شود و در اختیار همکاران در رسانه ملی قرار بگیرد تا به صورت تولیدی پخش شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار