طی بیانیه‌ای صورت گرفت؛

اعتراض شدید رزمندگان لشکر "فاطمیون" به سوء استفاده برخی جریانات سیاسی از نام رزمندگان مدافع حرم

لشکر "فاطمیون" با صدور بیانیه‌ای نسبت به سوءاستفاده برخی جریانات سیاسی از نام رزمندگان مدافع حرم اعتراض کرد.

به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رزمندگان لشکر فاطمیون با انتشار بیانیه‌ای نسبت به سوءاستفاده برخی جریان‌های سیاسی از نام رزمندگان مدافع حرم هشدار داد.

متن این بیانیه به‌شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

همچون اسلاف پلید خود بنا کردند که به حریم مقدس و کبریایی زینت امیرالمؤمنین(ع) و ناموس خدا، زینب کبری(س)، جسارت کنند. باطل پنداشتند که بعد از 1400 سال، زمان آن رسیده تا انتقام خود از روشنگری‌های پیام‌رسان مکتب عاشورا و حقیقت اسلام را بگیرند. آمدند تا حقد و کین‌شان را نشان دهند و عصبیت‌هایشان از رسوا شدن نیاکانشان را التیام بخشند، همچون یزیدیان به حریم خاندان وحی حمله بردند لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ، غافل از اینکه وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ.

جاهلند و هنوز نمی‌دانند که اگر 1400 سال قبل زینب(س) 72 فدایی داشت، امروز هم هستند مردانی که به‌تأسی از جوانمردی و بصیرت عباس‌ها، علی‌اکبر‌ها و قاسم‌ها، غیرتمندانه به میدان نبرد بزنند و با فدا کردن خون خود، اجازه کوچکترین جسارتی به دختر زهرای مرضیه(س) ندهند. مردانی که پایمردی و ایستادگی‌ را از مکتب سیدالشهدا(ع) آموختند و امروز این آوازه‌شان لرزه بر تن حرامیان انداخته است که «کلّنا عباسک یا زینب».

از روز نخست حمله عمر سعدهای زمانه به سوریه و عراق، عاشقان شیعه و سنی اهل بیت(ع) و امت واحده اسلام، خود را از سراسر جهان برای دفاع از حرمین شریفین و سرزمین مقدس مسلمانانشان، به این مناطق رساندند و دفاعی جانانه را آغاز کردند. حماسه آنان از عاشورای حضرت حسین(ع) آغاز شده است و تا پایان تاریخ ماندگار است. رزمندگان افغانستانی مدافع حرم نیز دوشادوش برادران لبنانی، پاکستانی، سوری، عراقی، ایرانی و ... خود، فراتر از نگاه‌های تنگ جغرافیازده برای دفاع از کیان اسلام، مرزی نمی‌شناسند و تا آزادی کامل ارض مسلمین از پای نمی‌نشینند.

نابودی داعش پلید کمترین خواسته فاطمیون افغانستانی است و کنون که بار دیگر فرصت مجاهدت در راه خدا فراهم شده است، این مقاومت متوقف نخواهد شد و این مسیر به‌مدد الهی تا آزادی قدس شریف و رفع فتنه از کل عالم ادامه خواهد داشت.

در حالی‌ که پیروزی‌های پی‌درپی و بلوغ جریان جدید در جبهه مقاومت، رزمندگان مدافع حرم را به نمادی باصلابت برای تمام آزادی‌خواهان جهان تبدیل کرده است برخی جریانات سیاست‌زده و خرده‌پا در داخل ایران به‌دنبال دست‌اندازی‌های تبلیغاتی از این رشادت‌ها هستند. آنان چنگ زدن به جبهه مقاومت را راهی برای گریز از افول خود می‌دانند و بنا دارند نام بلند فاطمیون را دستاویز سوءاستفاده سیاسی خود قرار دهند. فاطمیون ضمن محکوم کردن این نگاه‌های فرصت‌طلب و تشنه قدرت، اعلام می‌دارد که در جریان جهاد مقدس خود تنها با ولی امر مسلمین جهان بیعت کرده و تا پای جان بر عهد خود استوار می‌ماند. هرگونه استفاده سیاسی، تبلیغاتی و انتخاباتی از نام فاطمیون و رزمندگان این لشکر آن هم از سوی افرادی که کارنامه قابل قبولی در پیروی از «ولایت» ندارند، خیانت به جبهه مقاومت اسلامی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار