اصغر رحیمی خبر داد

ورزشکاران المپیکی ایران ۴۷ نفر شدند

سرپرست کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۶ ریو از قطعی شدن کسب سه سهمیه در رشته جودو خبر داد.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ اصغر رحیمی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: تیم ملی جودوی کشورمان در ماه‌های اخیر ضمن حضور در رقابت‌های مختلف کسب سهمیه المپیک گرنداسلم و گرندپری توانست نمایندگان خود را بین نفرات کسب کننده سهمیه المپیک حفظ کند و در آخرین رقابت‌های جهانی گرندپری نیز جواد محجوب توانست به مدال برنز دست یابد.

وی ادامه داد: به همین منظور و با توجه به اینکه سه جودوکار کشورمان یعنی علیرضا خجسته، سعید ملایی و جواد محجوب موفق شدند در بین نفرات کسب کننده سهمیه المپیک بر اساس رنکینگ جهانی قرار گیرند و دیگر رقابت کسب سهمیه المپیک در جودو نداریم، لذا سه سهمیه المپیکی ایران در جودو قطعی شده و این امر قرار است به‌طور رسمی 10 خرداد از سوی فدراسیون جهانی اعلام شود.

سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک ریو خاطر نشان کرد: بدین ترتیب تعداد سهمیه‌های المپیکی کشورمان با سه سهمیه جودو به عدد 47 رسیده است و امید می‌رود در ماه‌های آتی حتی در دیگر رشته‌ها بر تعداد سهمیه‌های المپیکی کشورمان در بازی‌های المپیک ریو افزوده شود.

رحیمی گفت: البته قرار است در مکزیک رقابت‌های جودو بین 16 نفر برتر هر وزن برگزار شود که تهدیدی برای نمایندگان کشورمان نبوده و سه سهمیه المپیکی جودو ما قطعی خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار