قم؛

چرخ گوشت دست کودک 9 ساله را بلعید

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم از گیر کردن دست کودک ۹ ساله در چرخ گوشت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛محمدرضا حسنی گفت:بی احتیاطی و عدم مراقبت مادر از کودک ۹ ساله هنگام استفاده از چرخ گوشت موجب شد متأسفانه دست چپ کودک داخل چرخ گوشت برود.

وی گفت: نوع حادثه به گونه‌ای بود که کودک با همان شرایط همراه با اقدامات اولیه درمانی به مرکز درمانی نکویی منتقل شد و سپس با حضور نیروی آتش نشانی دست کودک خارج و جهت اقدامات تکمیلی درمانی تحویل اورژانس نکویی شد.

محمدرضا حسنی با اشاره به دیگر حوادث ۲۴ ساعت گذشته در قم، عنوان کرد: برخورد تریلی با وانت پیکان در محور نیزار ۶ مجروح برجای گذاشت که علاوه بر ۲ کودک ۲ مادر باردار نیز در میان مجروحان وجود داشت که جهت تسریع در امر خدمات درمانی به مجروحان به ویژه مادران باردار علاوه بر ۲ آمبولانس اورژانس، ‌ بالگرد نیز به محر اعزام و مجروحان را به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل کرد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم اظهار کرد: تاکنون بالگرد اورژانس ۲۲۳ سورتی پرواز انجام داده و مجموعا ۵۱۲ مجروح و بیمار را منتقل کرده است که ۴۷۶ نفر را مجروحان حوادث ترافیکی تشکیل می‌دهد و ۳۶ نفر بیماران بدحال داخلی، قلبی، مسمومیت و غرق شدگی و مادران باردار و غیره بوده است.

انتهای پیام/ج-س

برچسب ها: قم ، چرخ گوشت ، بچه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار