سعیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

تصمیم شورای نگهبان بر بازشماری آراء تبریز/ تا پایان هفته آتی نظر نهایی اعلام می‌شود

نماینده مردم تبریز در مجلس نهم از بازشماری آراء حوزه انتخابیه خود توسط شورای نگهبان خبر داد.

تصمیم شورای نگهبان بر بازشماری آراء تبریز/ تا پایان هفته آتی نظر نهایی اعلام می‌شود
اسماعیل سعیدی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با آخرین وضعیت بررسی آراء حوزه انتخابیه تبریز، گفت: بر اساس جلسه‌ای که روز گذشته شورای نگهبان برگزار کرد، قرار شد که بار دیگر آراء حوزه انتخابیه تبریز مجددا باز شماری شده تا نتیجه نهایی و قطعی مشخص شود.

وی تاکید کرد: مسلما تا پایان هفته آتی رای نهایی این حوزه انتخابیه اعلام خواهد شد.

سعیدی در واکنش به خبرهایی که در فضای مجازی پیرامون تغییر آراء به نفع خود منتشر شده، تصریح کرد: این مباحث در فضای مجازی امری عادی است، اما این شورای نگهبان است که نظر نهایی آراء و پیروزی منتخب تبریز را اعلام می‌کند.

گفتنی است؛ در مرحله اول انتخابات مجلس دهم در هفتم اسفندماه سال گذشته، مسعود پزشکیان و احمد علیرضابیگی از حوزه انتخابیه تبریز به مجلس راه یافتند و هشت نامزد دیگر برای رقابت به مرحله دوم رفتند که پس از برگزاری انتخابات این مرحله در روز جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه امسال، به ترتیب اسامی «زهرا ساعی، محمدحسین فرهنگی، شهاب‌الدین بی مقدار و علیرضا منادی سفیدان» به عنوان منتخبان تبریز در مرحله دوم اعلام شد.

اما در هفته های اخیر خبرهایی مبنی بر احتمال بازشماری آراء این حوزه و جابجایی علیرضا منادی با محمداسماعیل سعیدی (نماینده فعلی تبریز و نفر پنجم در انتخابات مرحله دوم) مطرح شد؛ دلیل این بازشماری نیز اختلاف ۱۰۶ تایی آراء این دو نامزد و اعلام برخی تشکیک‌ها بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار