لرستان؛

در جامعه ای که فساد نفوذ پیدا کند شهید مدهنی ها تربیت نمی شوند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در یادواره شهدای عشایر در لرستان گفت: در جامعه ای که فساد نفوذ پیدا کند شهید مدهنی ها تربیت نمی شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از لرستان ؛ سردار نقدی در یادواره شهید قاسم مدهنی و 10 هزار شهید جامعه عشایری با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) از دهه 40 هرگاه از بهاییت صحبت به میان می آوردند از این جریان به عنوان یک جریان سیاسی یاد می کردند افزود: بهاییت هسته مرکزی روی کار آمدن رضا شاه، کودتای 28 مرداد و شکل گیری ساواک بوده است .

وی گفت: دشمن تلاش می کند فضیلت ها را با گم کردن حق و باطل و فتنه گری از بین ببرد که نمونه آن حمایتی است که از بهاییت صورت گرفته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه دشمن تلاش می کند جامعه را به شبکه های اجتماعی و سایت های اینترنتی غرق در شهوت کند تصریح کرد : وقتی جامعه ای غرق در فساد شود دیگر قاسم مدهنی ها تربیت نمی شوند و در واقع در این جامعه کسی نیست که دنبال اعاده حق باشد.

وی افزود: یکی از برنامه های دشمن مایوس کردن ملت ایران است و این جنگ اقتصادی که علیه ما براه افتاده در راستای نا امید کردن ملت است.

سردار نقدی اقدام و عمل را هسته ای مهم در تحقق روحیه امید دانست و گفت: عشایر موثرترین جریان تولیدی در کشور هستند به گونه ای که 30 درصد مواد غذایی را در کشور تولید می کنند.

وی با اشاره به اینکه باید از مقاوت و اخلاص عشایری درس بگیریم اظهار داشت: باید از تن دادن به آسایش ذلیلانه و مصرف گرایانه پرهیز کنیم و از زندگی عشایری الگو بگیریم.

رئیس سازمان بسیج گفت: باید از تمام صنایع و ظرفیت های خدادادی که در کشور وجود دارد استفاده کنیم و تا می توانیم از مهاجرت به شهرها و تن دادن به زندگی مصرف گرا دوری کنیم.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.