شهرکرد؛

گشایش دومین نمايشگاه رسانه های ديجيتال در شهرکرد

دومین نمايشگاه رسانه های ديجيتال استان چهارمحال و بختیاری، در فرهنگسرای شهرکرد گشایش یافت.

گشایش دومین نمايشگاه بزرگ رسانه های ديجيتال در شهرکردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ دومین نمايشگاه رسانه های ديجيتال چهارمحال و بختیاری، با حضور مدیر شبکه ملی فرهنگ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار و جمعی از مسئولان استانی، در فرهنگسرای شهرکرد گشایش یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: این نمایشگاه با همکاری شبکه ملی فرهنگ و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فضایی بالغ بر یک هزار متر مربع برپا شده و تا 10 خردادماه جاری از ساعت 15 تا 22 هر روز پذیرای بازدیدکنندگان است.

جواد کارگران افزود: شرکت کنندگان در این نمایشگاه تولیدات و خدمات خود را در قالب 51 غرفه در معرض دید عموم گذاشته اند.

وی، معرفی رسانه ها و تولیدات نرم افزاری، معرفی آخرین دستاوردهای دیجیتال و توانمندی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این حوزه و ارائه برخی دستاوردها و توانمندی های دیجیتال دستگاه های اجرایی استان، را هدف برگزاری این نمایشگاه بیان کرد.

کارگران، برپایی چهار کارگاه آموزشی، ارائه مشاوره و آموزش توسط پلیس فتا، اکران فیلم های ارزشی، و رصد ستارگان و خورشید را از برنامه های جنبی این نمایشگاه برشمرد.

به گفته وی؛ غرفه فروش شرکت ها و ناشران، نرم افزارهای رایانه ای، نرم افزارهای تلفن همراه، بازی های رایانه ای، پایگاه های اینترنتی و وبلاگ ها، سرای بازی، غرفه امنیت در فضای سایبری، خدمات اینترنتی و آنتی ویروس و فرهنگ سازی در فضای مجازی، از بخش های این نمایشگاه است.

گفتنی است: نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان چهارمحال و بختیاری، سال ٩٠ و در قالب ١١٥ غرفه در شهرکرد برپا شد.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.