واکنش مدیر رسانه ای تراکتور به خبر سکته هوادارن تراکتور؛

شهریاری: خوشبختانه هواداری دچار ایست قلبی نشده بود / بازی تراکتور با النصر تجلی زیبایی های فوتبال ناب آسیایی بود

مدیر رسانه ای تراکتورسازی گفت:خوشبختانه هیچ گونه حادثه ایی منجر به مرگ هوادار پیش نیامده است وفقط چهار هوادار دچار بی حالی شده بودند.

شهریاری: خوشبختانه هواداری دچار ایست قلبی نشده بود / بازی تراکتور با النصر تجلی زیبایی های فوتبال ناب آسیایی بودکاظم شهریاری درگفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره خبرهایی مبنی بر ایست قلبی هوداران تبریزی اظهارکرد: در تماسی که بااورژانس تهران گرفته بودم اعلام شد که تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر فوت هواداری در دیدار شب گذشته هوادار نداشته ایمو حال چهار هوادار به دلیل ازدحام و حساسیت دیدار دیشب دچار ضعف و بی حالی شده اند.

وی در خصوص بازی تراکتور با النصر گفت: دیدار تراکتور با النصر تجلی زیبایی های فوتبال ناب آسیایی بود و حیف شد تراکتور حذف شد ، چرا که حقش حذف نبود. اما سرنوشت این تیم باید به این شکل به پایان می رسید.

شهریاری یادآورشد: هوادارن تراکتور با تشویق پانزده دقیقه ای خود نشان دادند که حامی ودلسوز همیشگی تیم هستند . آنچه دیدیم نشان از حمایت مردم از تیم بود و شرمندگی بازیکنان به طوریکه همه اشک می ریختند و از باخت متاثر بودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار