اميرعبداللهيان:

اكنون ضرورت توجه جامعه جهانی به مبارزه با تروريسم بيش از هر زمان ديگری احساس مي شود

معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه گفت: اكنون ضرورت توجه جامعه جهاني به مبارزه با تروريسم بيش از هر زمان ديگري احساس مي شود.

اكنون ضرورت توجه جامعه جهانی به مبارزه با تروريسم بيش از هر زمان ديگری احساس مي شودبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان اميرعبداللهيان معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه هم زمان با برگزاری روز جهاني ملي افريقا در تهران از نقش نلسون ماندلا در مبارزه عليه نژادپرستي تجليل كرد و ضمن تبريك اين روز به مردم افريقا و سفراي قاره افريقا در تهران  افزود: جمهوری اسلامي ايران همكاری های همه جانبه خود با قاره افريقا را توسعه و تعميق مي بخشد.

وی افزود: رشد تبادل هيئت هاي عاليرتبه سياسي از جمله سفر روساي جمهور افريقاي جنوبي و غنا در ماههاي اخير به تهران ، همكاري هاي ايران و اقريقا شتاب بخشيد.

امیر عبدالهیان در ادامه بیان کرد: خوشبختانه قاره استعمار ستيز افريقا در مسير صحيح رشد و توسعه قرار دارد و ج ا ايران به تداوم همكاري ها و كمك هاي توسعه اي خود در افريقا ادامه مي دهد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تروريسم پديده شومي است كه بخش هايي از قاره سبز و غني افريقا را متاثر ساخته است به نحوي كه علاوه بر رشد افراط گرايي و ناامني ،  مانع جدي توسعه انساني ، اجتماعي و اقتصادي در برخي مناطق افريقا گرديده است . اكنون ضرورت توجه جامعه جهاني به مبارزه با تروريسم بيش از هر زمان ديگري احساس مي شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار