کرمان؛

لزوم توسعه ورزش در مناطق محروم

ورزش فرصت مطلوبی برای تفریح سالم جوانان است و مسئولین باید به توسعه ورزش در مناطق محروم بیش از پیش توجه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دیدار پایانی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال شهرستان فهرج با قضاوت محسن ترکی برگزار شد.

دراین دیدار که در محل زمین چمن مصنوعی شهدای فهرج برگزار شد تیم امامیه فهرج با غلبه بر تیم المهدی رحمت آباد قهرمان لیگ فهرج شد و به مسابقات استانی راه یافت .
محسن ترکی در پایان این دیدار هدف از حضور خود در شهرستان محروم فهرج و قضاوت دیدار دو تیم لیگ شهرستانی را متوجه کردن اذهان عمومی به استعدادهای فوتبال در شهرها و روستاهای کوچک و دورافتاده ذکر کرد و گفت: در شهرستان فهرج استعدادهای خوبی در زمینه ورزش دیدم و دو تیم بازی بسیار خوبی ارائه کردند.
وی افزود: در مناطقی مانند فهرج که در معرض تهاجم فرهنگی دشمن است و زمینه های تفریح برای جوانان کم است ، ورزش فرصت مطلوبی برای تفریح سالم جوانان است و مسئولین باید به توسعه ورزش در این مناطق بیش از پیش توجه کنند.
مسابقات لیگ دسته اول فوتبال شهرستان فهرج از بهمن ماه با شرکت ۱۱ تیم آغاز شده بود و در پایان بعد از تیم امامیه قهرمان مسابقات ، تیم المهدی رحمت آباد مقام دوم و دهیاری برج معاذ مقام سوم را کسب کردند و جام اخلاق این مسابقات هم به تیم فوتبال آکادمی فوتبال فهرج اهدا شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار