شیراز؛

افتتاح دو طرح عمرانی در لارستان

با حضور فرمانده سپاه فجر فارس دو طرح عمرانی با اعتبار 5 میلیارد و پانصد میلیون ریال در لارستان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ این طرح ها شامل افتتاح سوله ورزشی صالحین به مساحت 585 متر مربع و افتتاح ساختمان جدید حوزه مقاومت بسیج شهدای شهر لار در زمینی به مساحت 650 متر مربع به همت خیرین و سپاه فجر فارس است.
همچنین در حاشیه افتتاح این طرح ها سردار غیب پرور در جمع بسیجیان و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان به مطالبه مهم مقام معظم رهبری در خصوص احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: خانواده بزرگ سپاه و بسیج در کشور باید الگوی این امر مهم باشند تا تمدن نوین اسلامی در جامعه پایه گذاری شود.
فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه کشورهای غربی و مدعی جنگ با ایران همچنان که تا کنون نتوانسته اند نگاه چپ به این مملکت و نظام کنند افزود: استکبار و کشورهای غربی از این به بعد هم از نظر نظامی نمی توانند ایران را شکست دهند اما با ورود به بحث منکرات، به اعتقادات و مذاهب اسلامی ضربه زده اند و ارزش ها را زیر سوال برده اند.
سردار غلامحسین غیب پرور افزود: سپاه و خانواده بزرگ این نهاد مقدس با ورود به مسائل امر به معروف و نهی از منکر با دو بعد انفرادی و سازمانی در ابتدا افراد درون خود را امر و نهی می کند، سپس با نهادینه کردن این مهم در جامعه نمی گذارد دشمن از این طریق خللی در جامعه ایرانی اسلامی ما وارد کند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار