اهواز؛

قدردانی از فعالان هلال احمر اهواز

در مراسمی به ۸۸ نفر از فعالان لوح سپاس و به ۵۲ نفر از منتخبان تندیس اهدا شد که این تقدیر شدگان از بین داوطلبان، امدادگران و جوانان بودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئیس جمعیت هلال احمر اهواز گفت: در مراسمی با هدف قدردانی از فعالیت اعضای این جمعیت به ۸۸ نفر از فعالان هلال احمر اهواز لوح سپاس و به ۵۲ نفر از منتخبان تندیس اهدا شد.

سید فتح‌الله هاشم نژاد اظهار کرد: جمعیت هلال احمر اهواز از هفته هلال سال گذشته تا اردیبهشت ماه امسال برنامه های ابلاغی و ابتکاری زیادی از جمله طرح‌های نوروزی و چهار نوبت جشنواره خیریه غذا را در کارنامه خود ثبت کرده است.

وی افزود: برگزاری چندین مانور و دوره های آموزشی و همچنین اجرای طرح دادرس و برپایی دومین آزمون تعیین سطح امدادگران، نمونه های دیگری از اقدامات و فعالیت های اعضای جمعیت هلال احمر اهواز بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز با بیان اینکه امدادرسانی امدادگران در سیل اخیر خوزستان قابل ستایش بوده تصریح کرد: فعالیت های زیاد و چشمگیر اعضای هلال احمر این جمعیت باعث شد که جشنی با هدف تقدیر و تشکر از فعالان جمعیت هلال احمر اهواز برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه در این جشن که به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار شد، از ۱۴۰ نفر قدردانی شده بیان کرد: به ۸۸ نفر از فعالان لوح سپاس و به ۵۲ نفر از منتخبان تندیس اهدا شد که این تقدیر شدگان از بین داوطلبان، امدادگران و جوانان بودند.

هاشم نژاد عنوان کرد: در مراسم قدردانی از اعضای فعال، اعضای جدید شورای اجرای هلال احمر اهواز حضور دارند که شرکت کنندگان در مراسم را با تماشای برنامه های این جشن از جمله مولودی خوانی و طرح دستی همراهی کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز یادآور شد: از اهداف اصلی برگزاری این مراسم می توان به ایجاد انگیزه در سایر افراد در راستای انجام هرچه بهتر فعالیت ها و ارائه گزارشی از عملکرد هلال احمر اهواز در یک سال گذشته اشاره کرد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.