آبادان؛

اختصاص اعتباربرای نگهداری از ورزشگاه خرمشهر

برای نگهداری از ورزشگاه نفت و گاز اروندان باید ردیف اعتباری خاصی دیده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر گفت: ورزشگاه  نفت وگاز اروندان ویژه خرمشهر بوده و بحث جانمایی آن بر اساس ضوابط و مقررات در جای مناسبی انجام شده است.

امین صابری افزود: در این ورزشگاه از بهترین تجهیزات استفاده شده و تایید فدراسیون فوتبال آسیا را نیز کسب کرده است، که می طلبد با اقدامی کارشناسی شده در امر نگهداری آن  اهتمام شود.

وی با بیان اینکه باید ردیف اعتباری خاصی برای نگهداری از ورزشگاه نفت و گاز اروندان دیده شود، گفت: برای نگهداری اماکن ورزشی عمدتا ردیف اعتباری خاصی دیده نشده است و همین امر باعث می شود برخی امکان ورزشی فرسوده شوند اما در مورد این ورزشگاه رویه باید به گونه ای دیگر باشد و ردیف اعتباری را برای آن در نظر گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر با بیان اینکه این ورزشگاه تا کنون به صورت کامل تکمیل نشده و پیمانکار پروژه را تحویل نداده است، افزود: با برگزاری فینال جام حذفی نواقص ورزشگاه مشخص و پس از تکمیل و تحویل پروژه سند این ورزشگاه به نام اداره کل ورزش و جوانان خوزستان ثبت می شود.

صابری با تاکید بر اینکه ورزشگاه نفت و گاز اورندان بدون استفاده رها نخواهد شد، گفت: خرمشهر قرار است هر سال میزبان مسابقه جام حذفی فوتبال باشد و همه از فدراسیون، وزارتخانه و اداره کل ورزش و سایر مجموعه ها در این زمینه تلاش می کنند.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.