استراتژی جدید جنگ روانی علیه داعش/ پخش موسیقی هندی با صدای گوشخراش!

نیروهای ویژه انگلیس با پخش موسیقی هندی در نزدیکی مواضع گروه تروریستی داعش در لیبی، قصد دارند آن‌ها را به جنون بکشانند.

 استراتژی جدید جنگ روانی علیه داعش/ پخش موسیقی هندی با صدای گوشخراش!
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از «میرور،» نیروهای ویژه انگلیس برای مقابله با داعش استراتژی جدیدی را به کار گرفته‌اند. گروه تروریستی داعش موسیقی را حرام می‌داند. نیروهای انگلیسی با استفاده از این مسئله و برای آزار تروریست‌ها تا حد جنون، صدای موسیقی هندی را نزدیک مواضع آن‌ها به شدت بالا می‌برند.

در ابتدا پیشنهاد انجام این اقدام را یک افسر پاکستانی‌الاصل ارتش انگلیس مطرح کرد. ده‌ها نفر از نظامیان انگلیسی در لیبی مشغول آموزش به نیروهای محلی این کشور برای مقابله با داعش هستند. واحد عملیات روانی نیروهای مشترک اجرای این استراتژی را برعهده دارد.

این مسئله علاوه بر ایجاد اختلالات روانی در تروریست‌ها، آن‌ها را در نظر ساکنان بخش‌های تحت کنترل حقیر و بی‌ارزش می‌کند. در یک مورد نظامیان انگلیسی با کمک نیروهای لیبی دو خودرو را نزدیک ایست بازرسی داعش در شهر سرت رها کردند و سپس با استفاده از کنترل از راه دور و دو بلندگوی بزرگی که در خودرو قرار داشت، موسیقی هندی پخش کردند.     

در 6 هفته گذشته نظامیان شهر مصراته لیبی تحت آموزش قرار داشته‌اند تا در عملیاتی برای آزادسازی شهر سرت و نابودی 4 هزار تروریست که مدت 20 ماه است این شهر را اشغال کرده‌اند، اقدام کنند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
برای جنگیدن باید از فکر و نقاط ضعف دشمن استفاده کرد- نه یه عده ای رو ببری وسط میدون بگی بجنگید تا کشته شوید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۹:۵۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
پیشنهاد می گردد که صدای دلنشین همنوعان داعشی ها، سعودی ها و صهیونیست ها یعنی ""عرعر االاغ و زوزه گرگ"" با بلندگوهای بوقی بسیار قوی و بزرگ در سرتاسر مناطق اشغالی سوریه، عراق و لیبی برای شور و نشاط و افزایش روحیه این سعودیها و داعشیهای احمق حرومزاده و نجس بطور مداوم پخش شود تا با شنیدن صدای انکر و کریه خانواده خود شاد گردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
بسیار عالی
آخرین اخبار