هشدار مدیریت بحران؛

احتمال وقوع صاعقه و سیلاب ناگهانی در 5 استان کشور/رعایت تردد ایمن قایق های تفریحی در خلیج فارس

رئیس مرکز اطلاعات و حوادث مدیریت بحران کشور گفت :نیروهای مدیریت بحران 5 استان کشور به دلیل احتمال وقوع صاعقه و سیلاب ناگهانی در پی رگبار باران و وزش باد شدید، در آماده باش کامل قرار دارند.

احتمال وقوع صاعقه و سیلاب ناگهانی در 5 استان کشور/رعایت تردد ایمن قایق های تفریحی در خلیج فارسمهدی رحمتی نژاد رئیس مرکز اطلاعات حوادث مدیریت بحران کشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آماده باش نیروهای مدیریت بحران و هشدار سازمان هواشناسي، اظهار داشت: نیروهای مدیریت بحران استان های مازندران، گلستان، شمال سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی به دلیل هشدار سازمان هواشناسي مبنی بر رگبار باران، وزش باد شدید موقتی و گاهی رعد و برق از بعداظهر امروز در آماده باش کامل قرار دارند. 
 
وی ادامه داد :با توجه به احتمال وقوع صاعقه و سیلاب ناگهانی و موقت به ویژه در مناطق کوهستانی و دره های استان های مذکور، نیروهای مدیریت بحران در جهت جلوگیری از خسارات احتمالی، آمادگی های لازم را به عمل می آورند.
 
رئیس مرکز اطلاعات و حوادث سازمان مدیریت بحران کشور افزود: امروز خلیج فارس و تنگه هرمز به سبب وزش باد شدید مواجه خواهد بود، لذا توصیه می شود؛ هموطنان این مناطق تمهیدات لازم را در خصوص تردد ایمن قایق های تفریحی و شناور های سبک در نظر بگیرند.
 
رحمتی نژاد تأکید کرد: توصیه می شود هموطنان استان های مذکور از تردد های غیر ضروری و برپایی چادر های تفریحی در حاشیه رودخانه اجتناب کنند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار