انتقام از امام خمینی(ره) به سبک بی بی سی فارسی

امام را همه دنیا با استبدادستیزی، استعمارگریزی و البته با دشمنی با آمریکا می شناسند.

انتقام از امام خمینی(ره) به سبک بی بی سی فارسیبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درحالی که سراسر زندگی امام خمینی(ره) درمبارزه با ستم خلاصه شده است و در شرایطی که آمریکا هیچ دشمن سرسخت تری از امام و انقلاب او نمیشناسد این بار رسانه وابسته به وزارت خارجه انگلیس در خباثتی جدید مدعی شده اسنادی به دست آورده که حکایتی جز این واقعیت را روایت می کند.

در همین حال بی بی بی سی فارسی برآن است تا به زعم خود این اسناد را افشا کند تا انتشار این به اصطلاح اسناد فقط توجه این بنگاه شایعه پرداز را به این نکته باید جلب کرد که سند ادعایی مربوط به نیمه آبان 42 چنانکه بی بی سی مجبور به اعتراف است بی توجه به شرایطی مستمسک قرار می گیرد که دقیقا امام خمینی(ره) به خاطر مخالفت جدی و اعلام حضور در سپهر سیاسی ایران در 15 خرداد دستگیر و محبوس گردید.

کلام آخر آنکه این اولین بار نیست که ادعاهایی این چنین بی پایه از این منبع به ظاهر خبری منتشر می شود و البته بسان آفتابی که زود از پشت ابر در می آید واقعیت ابر دروغ را کنار خواهد زد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
بي بي سي زبان شيطان ، مرگ بر بي بي سي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
مشخصه ی اصلی امام مبارزه با استکبار است،درواقع امام،امام مستضعفان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
بی بی سی فارسی نمونه یک شبکه است که با تحریف وقایع دستور کارش هست نمونه اش انقلاب مصر که به زور میخواستند القا کنند سکولار ها پیروز میشوند که در آخر اسلامگرایان بردند . همینطور نقش خود بی بی سی در کودتای 28 مرداد داشت .لذا اینها هیچ حرفشان راست و از سر خیرخواهی نیست و پشت حرفهایشان برنامه ها و اهداف و سودجویی هایی دارند.لذا باید مردم را اگاهسازی کرد از اهداف استعماری انگلیس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
خورشید عالم تاب امام خمینی"ره"خاموش شدنی نیست.
آخرین اخبار