شهرکرد؛

سیره امام خمینی سرمایه ای عظیم/ مقام معظم رهبری دلسوزترین فرد برای آرمان های امام

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه سیره امام خمینی (ره) سرمایه ای عظیم برای جامعه است تأکید کرد: مقام معظم رهبری دلسوزترین فرد برای زنده نگه داشتن و ادامه آرمان های انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام، همزمان با 14 خرداد بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و در آستانه سالروز قیام خونین 15 خرداد، و در خطبه های نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد گفت: سیره امام راحل (ره) یک سرمایه عظیم برای جامعه است تا آرمان های انقلاب اسلامی فراموش نشود.

وی، با اشاره به شخصیت علمی و دینی امام خمینی (ره) افزود: سیره علمی و عملی امام راحل را به طور مداوم و مستمر باید از نو شناخت.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، امام خمینی (ره) را یک الگو برای انسان مومن انقلابی دانست و گفت: امام دشمن شناس ترین فرد بودند.

امام جمعه شهرکرد، با اشاره به فرمایشات امروز مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام راحل، یک مومن تمام عیار، متعبد تمام عیار و انقلابی تمام عیار بود.

نکونام ادامه داد: مقام معظم رهبری (مد ظله) هم دلسوزترین فرد و یک الگوی کامل برای زنده نگه داشتن و ادامه آرمان های انقلاب اسلامی و امام (ره) هستند. 

وی با یادآوری روحیه استکبارستیزی امام خمینی و مقام معظم رهبری و اینکه امام راحل یک دشمن شناس تمام عیار بودند، ادامه داد: سست کردن باورها و آرمان های مردم یکی از توطئه های دشمن است.

نکونام افزود: دروغ پردازی بنگاه شایعه پراکنی بی بی سی در خصوص امام راحل و سند سازی جعلی آمریکا برای این است که آرمان مردم را سست کنند.

وی اضافه کرد: آنها به دورغ اعلام می کنند که امام (ره) رهبری انعطاف پذیر بودند، اما این دروغ پراکنی ها هیچ گاه باعث سست شدن آرمان های مردم انقلابی نخواهد شد.

نکونام، تأکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی را هم یادآور شد و گفت: اقتصاد مقاومتی باید به یک آرمان برای جامعه تبدیل شود.

وی، همچنین به آغاز دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره و تأکید کرد: نمایندگان مجلس نباید ذوب در جناح ها باشند.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: مجلس باید ضمن تعدیل قوانین دست و پا گیر، و با حفظ روحیه استکبار ستیزی و ایستادگی در برابر استکبار، رهنمودهای مقام معظم رهبری را عملیاتی کند.

نکونام در پایان، به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان هم اشاره کرد و گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تزکیه نفس است و مسلمانان باید بیشترین بهره را از فیوضات این ماه ببرند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار