پرویز رفت،علی ماند و حوضش/شاید منصوریان پایان فصل پرویز را درک کند

پرویز مظلومی پس از شکست در فینال جام حذفی از استقلال رفت اما عملکرد ناامید کنندش همچنان سوهان روح هواداران است.

پرویز رفت،علی ماند و حوضش/شاید منصوریان پایان فصل پرویز را درک کند به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پیروزی های پی در پی استقلال تهران با هدایت پرویز مظلومی در دربی های 69 ، 70 ، 71 و  73 وی لقب پرویز سوبله چوبله  را کسب کرد اما تنها چند ماه بعد و در دربی ایمون زائد ، تمام رشته های مظلومی پنبه شد و پس از باخت نا امیدکننده از این تیم رفت.

 پس از کسب نتایج ضعیف امیر قلعه نویی در لیگ چهاردهم ، استقلال برای جایگزینی وی دست به کار شد و از میان ایگور استیماچ ، علیرضا منصوریان و دراگان اسکوچیچ  در تعجب همگان ، مظلومی را به عنوان سرمربی آبی ها در لیگ پانزدهم انتخاب کرد.

پرویز آبی ها  پس از کسب پیروزی های آسان در ابتدای فصل ، امیدوار به قهرمانی شد تا اینکه دربی موعود فرا رسید.

هشت آبان 1394 و در دربی 81 استقلال به مصاف پرسپولیس رفت و درحالیکه تا دقیقه 96 از حریف خود پیش بود بازهم یک خارجی تمام رشته های مظلومی را پنبه کرد و نگذاشت مظلومی روی خوش ببیند.

پس از دربی ، استقلال عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت و هفته های صدرنشینی را تجربه کرد تا اینکه دربی برگشت فرا رسید.

استقلال تا پیش از پایان نیمه اول 2 گل دریافت کرد تا هواداران این تیم باخت آبی پوشان پایتخت را باور و از دقیقه 50 ورزشگاه را ترک کنند.
 
پرافتخار ترین تیم ایرانی در آسیا با هنرمندی مظلومی دربی را 4-2 باخت و حکم اخراج خود را پیش از پایان لیگ امضا کرد اما بازهم مدیران استقلال به وی اطمینان کردند تا مظلومی بتواند قهرمانی در لیگ راتجربه کند اما پرویز جواب اعتماد هواداران را به خوبی پاسخ نداد تا اینکه فصل را با جایگاه سومی به اتمام برساند و پایین تر از پرسپولیس قرار بگیرد ، پرسپولیسی که در هفته پنجم دررده شانزدهم جدول قرارداشت و استقلال صدرنشین بود.
 
همه چیز تمام شد ، استقلال خوزستان در رده اول قرار گرفت و شاگردان مظلومی سوم شدند اما پرویز برای بقا در استقلال یک شانس دیگر داشت و آن هم فینال جام حذفی بود.

اما آبی پوشان پایتخت به مصاف ذوب آهن خسته از رقابت های لیگ قهرمانان رفتند اما با هنرمندی بازیکنانی همچون سید مهدی رحمتی ، آرش برهانی و علیرضل رمضانی شکست خوردند تا پرویز مظلومی از استقلال برود اما شکست سنگین از پرسپولیس همچنان سوهان روح هواداران ان تیم است.

مظلومی بازهم مانند سال های اولیه حضورش در استقلال ابتدا فصل را خوب شروع کرد اما با بدترین وضیعت ممکن به پایان رساند تا هواداران استقلال خواستار اخراج وی شوند.
 
اما اکنون علی منصور آمد ، سرمربی خوش اخلاق آبی ها که سابقه کاپیتانی این تیم را دارد و هواداران در انتظار هستند تا استقلال با مربیگری یک استقلالی نتایج خوب گذشته شان را تکرار کنند. 

علی منصور اگر چه در نفت نتایج قابل قبولی گرفته است اما همگان می دانند که حضور در استقلال و پرسپولیس با دیگر تیم ها متفاوت است و باید دید علی منصور از پس حاشیه های این تیم بر می آید یا در پایان فصل یک مهره سوخته می شود درست مثل مربیان جوانی که زود آمدند و زود رفتند.

 استقلال این فصل هندوانه در بسته است و باید یک نیم فصل حداقل به علی منصوریان فرصت داد تا حاشیه های این تیم را بشناسد و بعد در مورد آن قضاوت کرد.

پایان فصل شاید علی منصوریان زبان پرویز خان را بهتر بفهمد.

انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
من با اینکه پرپولیسی هستم میگم عملکرد مظلومی خیلی خوب بود تا روز آخر مدعی دو جام کشور بوده این عمل کرده بدی نیست به نظر من که موضوع چیز دیگری هست.
آخرین اخبار