طرح ویژه نظارتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در ماه مبارک رمضان با هدف حفظ و ارتقای سطح بهداشت و سلامت در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، در سراسر استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تعداد 110 نفر از بازرسان بهداشت محیط همزمان با فرا رسيدن ماه مبارك رمضان اقدامات ويژه و نظارتی را در سراسر استان آغاز کردند.

دکتر سید مهدی طباطبایی ادامه داد: اين اقدامات با كنترل بر مراكز تهيه و توزيع و فروش مواد غذايي از جمله قناديها، شيريني فروشي‌ها به منظور بررسي وضعيت توليد و عرضه زولبيا و باميه، نانوايي‌ها، رستوران‌، چلوكبابي ها، طباخي ها و همچنين آش و حليم فروشي‌ها ادامه مي‌يابد.

وی خاطرنشان کرد: از عمده موارد قابل كنترل در اين ايام كنترل روغن‌هاي مصرفي در بحث توليد زولبيا باميه است كه بازرسان بهداشت محيط با نمونه گیری و ارسال آن به آزمایشگاه از کیفیت آن اطمینان حاصل می کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه تصریح کرد: وظیفه ما حفظ و صیانت از سلامتی مردم است و از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی ، مراتب را به شماره تلفن 190 سامانه اطلاع رسانی مرکز سلامت و محیط کار یا با شماره 33446699 ستاد بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار