سیستان وبلوچستان؛

انهدام 2 باند بزرگ موادمخدر و دستگیری یک قاچاقچی در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در درگیری مسلحانه ماموران پلیس با سوداگران مرگ، دو باند بزرگ توزیع کننده مواد افیونی منهدم و یک تن و 344 کیلوگرم موادمخدر کشف شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛سردار رحیمی افزود: مبارزه شبانه‌روزی با قاچاق موادمخدر و مقابله با باندهای بزرگ و بین‌المللی توزیع کننده مواد افیونی با توجه به موقعیت خاص استان یکی از اولویت‌های مهم پلیس سیستان و بلوچستان است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در راستای تلاش شبانه‌روزی مأموران انتظامی شهرستان خاش با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان یک باند بزرگ را که با استفاده از خودروهای تیزرو و کوهستانی، اقدام به جابه‌جایی موادمخدر از نوار مرزی به داخل کشور می‌کردند، شناسایی کردند.
سردار رحیمی تصریح کرد:مأموران پس از پایش های فنی یک ماهه، سه دستگاه خودرو تویوتا متعلق به اعضای این باند را شناسایی و تحت نظر قرار دادند که سوداگران مرگ با مشاهده مأموران با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند.
وی با اشاره به حدود 40 دقیقه درگیری مسلحانه مأموران با قاچاقچیان مسلح گفت: در این عملیات، مأموران ضمن دستگیری دو قاچاقچی و توقیف سه دستگاه خودرو تویوتا،600 کیلوگرم تریاک، 108 کیلو هروئین و 42 کیلو حشیش را کشف کردند.
انتهای پیام/گ
برچسب ها: انهدام ، باند ، موادمخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار