گیلان؛

افزایش رشد اعتبارات تملک و دارایی های گیلان

اعتبارات امسال تملک و دارایی های گیلان 25درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ استاندار گیلان در نشست مشترک با فرمانداران و شهرداران گیلان با اشاره به رشد 25درصدی اعتبارات تملک و دارایی های این استان گفت: تلاش می کنیم طرح های عمرانی را با شتاب بیشتری در گیلان اجرا کنیم.
محمدعلی نجفی کل اعتبارات تملک و دارایی ملی و استانی گیلان را هزار و 350میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: 650میلیارد تومان از این اعتبارات استانی و 700میلیارد تومان دیگر ملی است.
استاندار گیلان گفت: امسال 325 میلیارد تومان اعتبارات جاری برای گیلان در نظر گرفته شده است.
نجفی در ادامه اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی را از اولویت های دولت در گیلان دانست و خاطرنشان کرد: دولت با تکیه بر ظرفیت‌های اجتماعی و اقتصادی در بخش تولید، صنعت، کشاورزی، خدمات، گردشگری و با بهره گیری از دانش روز برای توسعه صادرات تلاش می کند.
وی با بیان اینکه در 3سال گذشته نرخ بیکاری در گیلان 11درصد کاهش یافته است، افزود: جلسات رفع موانع تولید و ستاد تسهیل سرمایه گذاری برای ادامه این روند فعال است.
استاندار گیلان در پایان خواستار وفاق بیشتر شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی برای خدمات رسانی بیشتر شد و گفت: شهرداران باید اجرای طرح های زیست محیطی را با جدیت پیگیری کنند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.