اهواز؛

جمع‌خوانی قرآن در بیش از ٣٠ مسجد شوشتر

برگزاری جشنواره و نمایشگاه عکس ضیافت الهی در میادین شهر، برپایی نمایشگاه کتاب،جمع خوانی قرآن کریم در بیش از ٣٠ مسجد دارای کانون فرهنگی هنری در شهر و روستا، تجلیل از خادمان قرآنی و مسجد و اجرای طرح تفسیر نور برخی از برنامه​های شهرستان شوشتر در ايام ماه رمضان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،علی بهرامی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر در نشستی با مدیران انجمن‌های فرهنگی و هنری اين شهرستان، برنامه​های ماه مبارک رمضان را تشریح و بر برگزاری با کیفیت برنامه ها نسبت به سال گذشته تاکید کرد.

بهرامی در آغاز سخنان خود با اشاره به جايگاه ماه مبارك رمضان گفت: ماه مبارک رمضان ماه خودسازی است و شهر دارالمومنین شوشتر در این ماه رنگ و بوی دیگری به خود گرفت.

وی اظهار كرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر در نظر دارد تا امسال نیز چون سال‌های گذشته البته با توان بیشتر و انگیزه بالاتر و با مشارکت کانون‌ها و انجمن​ها و موسسات فرهنگی هنری و قرآنی برنامه​هایی متناسب با این ماه را در شهر و روستا برگزار كند.

بهرامی در ادامه گفت: برگزاری جشنواره و نمایشگاه عکس ضیافت الهی در میادین شهر، تعزیه شهادت امام علی(ع)، توزیع کتاب و کتابچه در میان مساجد و کانون‌ها، نمایشگاه کتاب با ٤٠ درصد تخفیف،جمع خوانی قرآن در بوستان شهر با همکاری مؤسسه مشکات النور، جمع خوانی قرآن کریم در بیش از ٣٠ مسجد دارای کانون فرهنگی هنری در شهر و روستا و اجرای جمع خوانی قرآن کریم با حضور صدا و سیما برخی از اين برنامه​ها هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر ادامه داد: دیدار شبانه با هنرمندان به اتفاق اهالی فرهنگ و هنر شوشتر، مسابقات فوتسال جام رمضان با همکاری بسیج هنرمندان، محافل انس با قرآن در شهر و روستا، برپایی نماز در پارک​ها با همکاری شهرداری، اجرای دو شب موسیقی در ایام عید فطر، دیدار با امام جمعه، شب شعر رمضان، مشارکت در برگزاری برنامه رحلت حضرت خدیجه(س) در مسجد علامه، تجلیل از خادمان قرآنی و مسجد، اجرای طرح تفسیر نور، تنظیم و پخش فیلم در سانس​های ویژه سینما، مشارکت در طرح اطعام ایتام و.... از ديگر برنامه​های این اداره در ماه ضیافت الهی خواهد بود.

بهرامی در پایان خاطرنشان کرد: با یکدلی موجود در میان مسئولان، شوشتر در ماه مبارک رمضان چهره دیگری خواهد گرفت و این همدلی و همزبانی در راه خدمت صادقانه به مردم تاثیر فراوان خواهد داشت.

انتهای پیام/ض

برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.