مشهد؛

کمک میلیاردی خیران در حوزه سلامت

وزیر بهداشت گفت: کمک های خيران نه فقط از بعد مادی بلکه در بعد معنوی جامعه خانواده تآثير گذار است و به نوعی ترويج اين فرهنگ حسنه است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از پايگاه اطلاع رساني دانشگاه علوم پزشکي مشهد، وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي که براي شرکت در نشست سالانه نورآوران سلامت خراسان رضوي به مشهد سفر کرد با اشاره به نقش موثر خيران سلامت در ارتقای خدمات بهداشتي و درماني افزود: خيران سلامت پارسال بيش از هزار ميليارد تومان به حوزه سلامت کشور کمک کرده اند.

سيد حسن هاشمی گفت: هم اکنون بيش از 600 سازمان مردم نهاد در حوزه سلامت در کشور فعاليت مي کنند.

وی با بيان اينکه انتظار مي رود کمک هاي خيران سلامت امسال در مقايسه با پارسال افزايش يابد افزود: کمک هاي خيران نه فقط از بعد مادي بلکه در بعد معنوي جامعه خانواده تآثير گذار است و به نوعي ترويج اين فرهنگ حسنه است.

وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي افزود: فعاليت در گروه نورآوران سلامت بدون وابستگي به هيچ گروه و حزب و فقط براي خدمات رساني به محرومان در حال اجرا است و اين حضور و خدمت در مناطق محروم موجب ايجاد بارقه اميد در دل مردم در مناطق مختلف مي شود.

 سيد حسن هاشمي  با اشاره  به اقدامات مؤثر جهاد سازندگي در کشور و حضور در مناطق محروم کشورگفت: اي کاش اين نهاد با سازمان هاي دولتی ادغام نمی شد و همانند گذشته  براي محروميت زدايي از چهره کشور فعاليت مي کرد.

در اين نشست ايازی معاون امور اجتماعي وزارت بهداشت، مصطفي مهرابي بهار رييس دانشگاه علوم پزشکي مشهد، جمعی از اعضاي هيات علمی و دست اندرکاران گروه نورآوران سلامت حضور داشتند.



انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.