تجری در نطق میان دستور:

امیدوارم مجلس دهم همسو با بیانات مقام معظم رهبری عمل کند

نماینده مردم قصر شیرین گفت: امیدوارم مجلس دهم در جهت تأمین حقوق ملت و همسو با بیانات مقام معظم رهبری عمل کند.

امیدوارم مجلس دهم همسو با بیانات مقام معظم رهبری عمل کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد تجری نماینده مردم قصر شیرین در نطق میان دستور در صحن علنی مجلس ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و آغاز به  کار مجلس دهم اظهار داشت: علی رغم وجود سلیقه‌های مختلف سیاسی و تخصص‌های فنی و کارشناسی امیدوارم مجلس دهم مجلسی در جهت تأمین حقوق ملت و همسو و مجری نظرات مقام معظم رهبری باشد.

وی ادامه داد: از مردم کشورمان به خاطر حضور حداکثری در انتخابات هفتم اسفند تشکر می‌کنم.

نماینده مردم قصر شیرین افزود: از مجلس دهم که مجلسی معتدل محسوب می‌شود انتظار می رود که توجه به همدلی و همکاری با سایر قوا را در جهت حل مشکلات مردم و کمک به تولید و اشتغال در کشور را سرلوحه کار خود قرار دهد.

تجری تصریح کرد: در حوزه انتخابیه بنده هنوز روستاهایی وجود دارد که حسرت آب آشامیدنی را دارند.

نماینده مردم قصر شیرین خطاب به وزیر بهداشت و درمان  گفت: از وزیر بهداشت و درمان انتظار می‌رود فکری به حال آلودگی هوای ناشی از ریزگردها در استان‌های کرمانشاه خوزستان و ایلام  در نظر گیرند.

وی افزود: از شورای عالی امنیت ملی و وزارت کشور با عنایت به نرخ بالای بیکاری و وجود بازارچه‌های مرزی در استان کرمانشاه تقاضا دارم بسترهای لازم را در جهت حل این مشکلات فراهم کند.

تجری خطاب به وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: خواستار بررسی موضوع جذب هیأت علمی و سرپرستی چند ساله بر خلاف قانون دانشگاه فرهنگیان هستم. 

نماینده مردم قصر شیرین افزود: از وزارت اقتصاد و دارایی و گمرک با توجه به حجم  بالای واردات و صادرات خواستار ارتقای مدیریت گمرک هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، میان دستور ، نطق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار