تبریز؛

20 واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان هریس

فرماندار هریس از فعال شدن 20 واحد تولیدی و صنعتی در راستای اهداف ستاداقتصاد مقاومتی در شهرستان خبردادکه با فعال شدن این واحدها در سالجاری برای 180 نفرشغل ایجاد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ یحیوی در جلسه شورای اداری به تبیین اهداف ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در سطح کشوری و نیز شهرستانی پرداخت و تلاش دولت تدبیر امید را در جهت ساماندهی واحدهای تولیدی نیمه فعال و حفظ اشتغال موجود و افزایش اشتغال زایی جدید در سطح کشور عنوان کرد.

وی به تشریح وضعیت ورزش شهرستان پرداخته و از مدیر کل ورزش و جوانان استان خواست تدابیر و مساعدتهای لازم را برای تکمیل زمینهای ورزشی زرنق ،کلوانق و مینق به عمل آورد.

فرماندار هریس از فعال شدن 20 واحد تولیدی و صنعتی در راستای اهداف ستاداقتصاد مقاومتی در شهرستان خبردادکه با فعال شدن این واحدها در سالجاری برای 180 نفر ایجاد شغل گردید .

یحیوی، ارزیابی مجدد وثایق و امکان ایجاد فرصت جدید برای اخذ تسهیلات سرمایه در گردش و متمم را از مزایای طرح اشتغالزای دولت ارزیابی کرد.

بخشودگی 90 درصدی جرائم مالیاتی به صاحبان صنایع تولیدی از دیگر خبرهایی بود که فرماندار هریس در این جلسه مطرح کرد.

فرماندار هریس ازاداره صنعت ،معدن و تجارت و مسئول شهرکهای صنعتی شهرستان خواست ضمن تماس مستمر با صاحبان صنایع تولیدی مشکل دار و نیمه فعال ،سریعاً نسبت به ثبت نام این واحدها در سامانه بهین یاب اقدام کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز ضمن قول مساعد برای رفع مشکلات ورزشی شهرستان از خیرین و سازمانهای مردم نهاد خواست به جای سرمایه گذاری در بخش درمان به بحث پیشگیری پرداخته و با ایجاد فضاهای ورزشی از نشاط اجتماعی و اخلاقی جامعه حمایت کنند.

نظمی مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان از تکمیل فضاهای ورزشی شهرهای هریس،کلوانق ،مینق و زرنق در سالجاری خبرداد.

احمدی امام جمعه هریس نیز رفع بروکراسی اداری و حرکت جهادی را تنها عامل رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی در زمان اندک باقیمانده از سالجاری دانست و از روسای ادارات خواست همچون زمان دفاع مقدس به عنوان اعضای قرارگاه اقتصاد مقاومتی ، هماهنگ با هم عمل کنند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار