«سر سفره خدا» گوشه‌ای از بهشت را به تصویر می‌کشد

«سر سفره خدا» با ایجاد فضایی شاد برای سحر اولی ها ثانیه های شادی را در نیمه های صبح رقم می‌زند.

حمیدرضا عطارد کارگردان «سر سفره خدا» در خصوص شکل‌گیری این برنامه به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «سر سفره خدا» ویژه روزه اولی‌ها است تا با یک انرژی خوبی برای خوردن سحری از خواب بیدار شوند و با دیدن برنامه لذت ببرند.

وی ادامه داد: ما در این برنامه تلاش کردیم تا با ایجاد فضایی شاد و حضور میهمانانی ویژه ثانیه های خوبی را برای دختر و پسرهایی که تازه به سن تکلیف رسیدند، ایجاد کنیم و با حضور حامد مدرس مجری و احسان مهدی بازیگر موضوعات مختلفی را مورد بحث قرار می دهیم.

عطارد در مورد موضوعات مطرح شده در این برنامه اظهارداشت: قصد داریم موضوعات بسیاری چون علت روزه گرفتن، آداب و رسوم روزه گرفتن، خوردن و آشامیدن روزه داران بحث و گفتگو کنیم و مهمان برنامه را هم در این مباحث شریک کنیم و او هم از خاطرات کودکی و اولین روزی که روزه گرفته است، تعریف کند. همچنین «سر سفره خدا» از آیتم‌های متنوع دیگری هم برخوردار است که آن ها هم حال و هوای خاصی دارد و به زبان بچه‌ها ساخته شده است.

وی در خصوص دکور برنامه بیان کرد: دکور برنامه به گونه ای ساخته شده که فضای بهشت را برای مخاطبان تداعی می کند و گویی در آسمان به مهمانی خدا رفتیم و همچنین پله‌هایی که در وسط دکور است، سیر صعودی زندگی بندگان را نشان می‌دهد و همچنین المان‌های پنجره‌ای که در برنامه شاهد آن هستیم، معماری قدیمی دارد و همخوانی خوبی با رویکرد برنامه دارد.

عطارد در مورد اضافه شدن آیتم‌های جدید به برنامه تصریح کرد: از امشب در برنامه شاهد دعای سحر با ترجمه‌ای قابل فهم برای بچه ها و آیتمی به نام «فانوس» هستیم که قصه های قرآنی از زبان رضا فیاضی بازگو می‌شود.

وی در مورد حضور مهمانان اشاره کرد و گفت: مهمان های بسیاری را که مورد علاقه بچه‌ها هستند، در نظر داریم. یکی از مهمان‌های برنامه «آرمیتا» بود که امسال به سن تکلیف رسیده بود و همخوانی خوبی با رویکرد برنامه داشت.

گفتنی است؛ این برنامه از ساعت 3 تا 4:25 دقیقه صبح روی آنتن شبکه پویا می رود.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.