جلالی:

اردوی فرانسه تیم پیکان لغو شده است/ هفت بازیکن لیگ برتری جذب می کنیم

جلالی گفت: 20 روز قبل میدانستم پور غلامی از کادرفنی جدا می شود و اردو فرانسه بدلیل کامل نشدن نفرات لغو شده ولی به اروپا سفر می کنیم.

اردوی فرانسه تیم پیکان لغو شده است/ هفت بازیکن لیگ برتری جذب می کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان نخستین تمرین تیم پیکان جهت آمادسازی لیگ شانزدهم  زیر نظر کادر فنی تیم روز گذشته برگزار شد.

درهمین خصوص مجید جلالی در گفتگو با خبرنگاز حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران  جوان گفت :جلسه اول تمرین را با 22 بازیکن شزوع کردیم وبازیکنان  کم کم باید توانایی های خود را به کادر فنی نشان بدهند و وتمرین بسار خوبی برگزار کردیم .

سرمربی پیکان درباره جذب بازیکنان لیگ برتری و خارجی تیم هم اظهار کرد :فعلا مهدی شیری را بطور قطعی جذب کرده ایم و قطعا از تمام  سهمیه های لیگ برتری خود استفاده خواهیم کرد و 6یا 7بازیکن دیگر لیگ برتری جذب میکنیم و با 2 بازیکن خارجی هم صحبت های شده و با جذب آنها نفرات تیم کامل می شود .

جلالی در خصوص زمان شروع اردوی های داخلی وخارجی تیم خاطرنشان کرد:اردوی داخلی تیم پیکان از 5 تیرماه  در منطقه کردان کرج شروع می شود و محل اردو خارجی هنوز مشخص نشده است

وی ادامه داد:طبق هماهنگی ها قرار بود اردوی خارجی خود را در کشور فرانسه برگزار کنیم که بدلیل کامل نشدن ترکیب تیم آنرا لغو کردیم و باشگاه درحال بررسی چند کشور اروپایی برای برگزاری اردو خارجی است و احتمالا در کشور کرواسی یا مجارستان چند روز اردو خواهیم زد .

سرمربی پیکان درخصوص جدایی بدهنگام پورغلامی از کادرفنی پیکان گفت :فرهاد از دوستانم است و خوشحال شدم که بعنوان سرمریی تیم  لیگ برتری ملوان انتخاب شده و از 20 روز قبل می دانستم ژورغلامی از کادر فنی پیکان جدا می شود .

وی در پایان گفت: تا قبل از شروع اردو کردان جانشین پور غلامی مشخص میکنم و با کادر فنی کامل اردو را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار