تیم المپیکی دوچرخه سواری به مصاف رقبای جهانی می رود

برنامه تیم المپیکی دوچرخه سواری کشور اعلام شد، 7 رکابزنان المپیکی طی دو اردوی داخلی و برون مرزی به مصاف رقیبان جهانی خود می روند.

 
به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران:برنامه ریزی تیم دوچرخه سواری به منظور حضور در المپیک انجام شد. رکابزنان المپیک با انصراف کاظمی به 7 نفر تقلیل پیدا کردند.هم اکنون نزدیکترین برنامه ای که تیم دوچرخه سواری المپیک دارد اردوی 15 روزه داخلی است که نتایج پایانی و رکابزنان اصلی را مشخص خواهد کرد.
 
رکابزنانی که در اردوی اول انتخابی المپیک حضور خواهند داشت شامل بهنام ملکی،قادر میزبانی،مهدی سهرابی،آروین معظمی گودرزی،صمد پورسیدی،مهدی گنج خانلو و محمد رجبلو هستند.  

مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری مصطفی چایچی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران اظهار کرد:روز گذشته در جلسه ای که برای المپیکی ها برگزارکردیم مقرر شد دو اردو داشته باشیم. یکی از اردوها داخلی خواهد بود که از اول تا 15 تیرماه برگزار می شود.اردوی تدارکاتی دوم از 15 تیر تا  5مرداد  است.اردوی دوم را در ایتالیا برگزار می کنیم.

وی افزود:اردوی ایتالیا با توجه به مسائل کسب روادید و غیره انجام می شود و اگر نتوانستیم ویزا ها را به موقع بگیریم ،اردوی دوم را هم در ایران برگزار خواهیم کرد. اردوی تدارکاتی داخلی اول که برگزار شد.دو یا سه نفر از بین المپیکی ها حذف می شوند ولی تا آخرین روز این نفرات را در رزو تیم ملی خواهیم داشت. زیرا دوچرخه سواری رشته پر خطری است که هر لحظه ممکن است اتفاقی برای یکی از رکابزنان بیفتد.
 
چایچی در ادامه بیان کرد:تیم المپیکی جاده زیر نظر بنده و وفایی(رئیس سازمان لیگ) تمرینات را انجام می دهند.ما تمام جوانب تیم را در نظر گرفته ایم و تدارکات تیم  و برنامه ریزی ها انجام شده است.
 
وی در خصوص ویروس زیکا و تمهیداتی که برای تیم المپیکی در نظر گرفته شده تاکید کرد: برای ویروس زیکا فدراسیون پزشکی تدابیری را در نظر گرفته است.همچنین استفاده از مسائل پزشکی ودوپینگی و لوازمی که همیشه باید همراه رکابزنان باشد را پزشک فدراسیون تعیین می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار