فومنی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برخی جناح‌ها، احزاب را فقط برای انتخابات می‌خواهند/ باب شدن بی‌توجهی به احزاب در میان سیاسیون

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: برخی جناح‌ها، احزاب را فقط برای دوران انتخابات می‌خواهند.

مجلس نظارت بر عملکرد نمایندگان را در دستورکار قرار دهد/ بی توجهی به احزاب در میان سیاسیون باب شده است/ نظام ما حزبی نیستحجت الاسلام محمدزارع فومنی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با انتقاد از این مسئله که جناح‌های گوناگون احزاب را تنها برای دوران انتخابات می‌خواهند اظهار داشت: تمام ارکان نظام باید بر این مسئله واقف باشند که احزاب، رکنی از ارکان نظام هستند و می‌تواند چرخه دموکراسی را هر روز فعال‌تر کنند.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با اشاره به اینکه بی توجهی به احزاب در میان سیاسیون باب شده است، اظهار داشت: همه مسئولان ما لازم است به این واقعیت برسند که اگر از احزاب پشتیبانی نکنند، هیچ جایی در میان مردم نخواهند داشت چرا که این احزاب و تشکل‌ها هستند که می‌توانند آنان را در میان مردم معرفی کنند.

فومنی با اشاره له اینکه حزب مردمی اصلاحات چندی پیش طرحی را به هیئت رئیسه مجلس تقدیم کرد، متذکر شد: پیشنهاد ما به مجلس، بحث نظارت بر عملکرد نمایندگان است چرا که این مسئله آنطور که باید و شاید مدنظر قرار نمی‌گیرد.

این فعال اصلاح طلب خاطرنشان کرد: لازم است ناظرین بی‌طرفی عملکرد نمایندگان را در حوزه‌های مختلف بررسی کنند و هر از چندگاهی گزارش آن را در صحن علنی ارائه دهند تا فرق میان نمایندگان فعال از دیگر نمایندگان مشخص شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار