معرفی نرم افزار ؛

بامزه ترین نرم افزار خاطره ساز آیفون "Vimo" برای اینستاگرام

شما توسط این نرم افزار می توانید ویدیوهای بامزه ای از خاطراتتان بسازید و آن را در کلیه شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، نرم افزار Vimo یکی از بامزه ترین و بهترین نرم افزارهایی می باشد که برای آيفون طراحی شده است .

بامزه ترین نرم افزار خاطره ساز آیفون

شما توسط این نرم افزار می توانید ویدیوهای بامزه ای را بسازید و برای دوستانتان به اشتراک بگذارید  ، همچنین می توانید از قاب های فانتزی و افکت های بی نظیر آن در ویدیوهای گوشیتان و یا عکس هایتان استفاده کنید و یک فیلم خاطره انگیز بسازید ، حتی میتوایند یک انیمیشن خنده دار را روی ویدیوتان بچسبانید و از ۵۰ تا ۱۰۰ فریم آن را تنظیم کنید و از ویدیوی ساخته شده لذت ببرید .

بامزه ترین نرم افزار خاطره ساز آیفون

از ویژگی های دیگر نرم افزار می توان به دلخواه بودن رنگ بندی برچسب ها و همچنین راحتی کار با نرم افزار اشاره کرد . یکی از بهترین ویژگی های این نرم افزار ، به اشتراک گذاری راحت فایل های این نرم افزار در کلیه شبکه های اجتماعی می باشد . اگر از ان دسته کاربرانی هسنید که از نرم افزار اینستاگرام زیاد استفاده می کنید ، این بهترین نرم افزار برای ساخت ویدیو می باشد که می توانید از آن لذت ببرید .


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار