کرمان؛

دیدار جمعی از اعضای شورای قضایی با امام جمعه کرمان

به مناسبت هفته قوه قضائیه جمعی از اعضای شورای قضایی استان با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه کرمان با وی گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان آیت الله جعفری با اشاره به دشمنی سرسختانه نظام سلطه علیه ایران گفت : اقدامات دشمنان علیه ایران بسیار کمرشکن بود، زیرا مسئولان قضایی ما را شهید کردند و این در حالی‌ است که فکر نمی‌کنم این روزها دیگر شخصیتی مانند شهید بهشتی داشته باشیم، زیرا وی دارای شخصیتی کم‌نظیر بود.


وی با اشاره به دیدار با آیت‌الله بهشتی و شناخت از شخصیت ایشان بیان داشت: امام خمینی(ره) فرمودند «بهشتی به منزله یک ملت بود» و امام راحل در شهادت شهید بهشتی و شهید مطهری بسیار متالم شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان ابراز داشت: خداوند، منافقان را لعنت کند که بسیاری از افراد لایق از جمله شهید بهشتی را به شهادت رساندند.

جعفری با اشاره به تهدیدات آمریکا اظهار کرد: تمام شهادت‌ها نشات گرفته از توطئه‌های آمریکایی است و این روند همچنان ادامه دارد.

وی وضعیت دستگاه قضایی در استان کرمان نسبت به گذشته از نظر جذب قضات و کیفیت کار را مطلوب ارزیابی کرد.

جعفری تاکید کرد: تشکیلات قضایی ایران با وجود تمام توطئه‌های دشمنان رو به پیشرفت است و مقام معظم رهبری فرمودند «قوه قضاییه مادر همه دستگاه‌هاست» و امیدواریم مسئولان قضایی با کمال بصیرت و بینایی کار خود را دنبال کنند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار